خبرگزاری کار ایران

صدور روادید زائران عمره‌گزار از اول صفر

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۲۱۱

برخی شرکت‌ها به بهانه دریافت روادید برای عمره گزاران اقدام به دریافت مبالغ هنگفتی می‌نمایند که باید به اطلاع عموم برسانیم که وزارت حج عربستان هیچگونه هزینه‌ای بابت صدور روادید دریافت نمی‌کند.

وزارت حج عربستان سعودی اعلام کرد که از اوایل ماه صفر روند صدور روادید برای عمره گزاران آغاز خواهد شد و از نیمه صفر نیز زائران جهان اسلام به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش ایلنا، ‌وزارت حج عربستان سعودی اعلام کرد که از اوایل ماه صفر روند صدور روادید برای عمره گزاران آغاز خواهد شد.

روزنامه الریاض روز سه شنبه به نقل از عیسی محمد رواس قائم مقام وزارت حج عربستان گزارش داد که عمره گزاران تنها می‌توانند حداکثر تا ۱۵ روز در کشور اقامت کنند.

وی همچنین به شرکت‌های که عملیات نقل و انتقال عمره گزاران برعهده دارند هشدار داد که از افزایش هزینه بابت برعهده داشتن خدمات حجاج جدا خود داری کنند.

به گفته این مقام وزارت حج عربستان برخی شرکت‌ها به بهانه دریافت روادید برای عمره گزاران اقدام به دریافت مبالغ هنگفتی می‌نمایند که باید به اطلاع عموم برسانیم که وزارت حج عربستان هیچگونه هزینه‌ای بابت صدور روادید دریافت نمی‌کند.

وزارت حج همچنین به کسانی که قصد تشرف به عربستان برای انجام مناسک عمره را دارند اعلام کرد که از اوایل صفر تا پایان ماه مبارک رمضان اقدام به دریافت روادید کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز