خبرگزاری کار ایران

آزمون استخدامی تامین اجتماعی مهر ماه برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۸۹۱

از میان متقاضیان و ثبت نام شدگان حدود یکهزار و ۸۰۰ نفر برای بخش درمان و یکهزار و ۵۰۰ نفر برای بخش بیمه ای پذیرفته می‌شوند.

رییس گروه پرستاری معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی از برگزاری آزمون استخدام برای جذب نیروی انسانی برای مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی در چهارم مهر ماه خبر داد و گفت: دست کم، یک سوم نیروهای استخدامی سازمان، پرستاران هستند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری، «مریم گیلوری» افزود: سازمان تامین اجتماعی برای تامین کمبود نیروی انسانی در بخش درمان و بیمه ای، نسبت به جذب نیرو اقدام کرد.

وی با تاکید بر ضرورت جبران افت نیروها و نیز تامین نیروی انسانی مراکز توسعه یافته تامین اجتماعی ادامه داد: این سازمان از متقاضیان در تابستان امسال ثبت نام به عمل آورد که مهلت آن تا ۲۵ مرداد ماه اعلام شده بود و آزمون استخدامی همزمان با سراسر کشور در چهارم مهر ماه برگزار می شود.

رییس گروه پرستاری معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان و ثبت نام به سازمان سنجش واگذار شده است، افزود: از میان متقاضیان و ثبت نام شدگان حدود یکهزار و ۸۰۰ نفر برای بخش درمان و یکهزار و ۵۰۰ نفر برای بخش بیمه ای پذیرفته می‌شوند.

گیلوری یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور ۷۴ مرکز درمانی و دی کلینیک و ۲۷۴ مرکز درمان سرپایی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز