خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه کرامت؛

۸۸ زندانی جرائم غیرعمد به همت خادمان حرم رضوی آزاد می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۴۵۰

در این طرح خادمان حرم مطهر رضوی در قالب گروه اعزامی از سوی معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی برای آزادی ۸۸ زندانی غیرعمد و آبرومند استان اقدام می‌کنند.

به‌ مناسبت دهه کرامت با اجرای طرح «یا ضامن آهو» ۸۸ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری استان خراسان رضوی با حضور مسئولان کشوری و استانی آزاد می‌شوند.

به گزارش ایلنا از ستاد دیه کشور، با تشکیل گروهی ویژه جهت رسیدگی به پرونده این تعداد از زندانیان واجد شرایط، در حال حاضر ستاد دیه استان خراسان رضوی با انجام آخرین اقدامات اداری در دادسرا و داداگاه‌های استان، خود را برای برگزاری مراسم باشکوهی که در روزهای باقی مانده از دهه کرامت برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

در این طرح خادمان حرم مطهر رضوی در قالب گروه اعزامی از سوی معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی برای آزادی ۸۸ زندانی غیرعمد و آبرومند استان اقدام کرده و همزمان با برپایی این برنامه‌ در زندانهای مختلف استان، به طور ویژه با حضور در زندان مرکزی مشهد به استقبال این مددجویان نیازمند خواهند رفت.

در طرح «یا ضامن آهو» که به همت ستاد دیه استان هر ساله با حضور مسئولان و خانواده‌های زندانیان برگزار می‌شود، گروه‌های کوچکی از خدام آستان رضوی که در امور قضایی نیز سررشته دارند، پیش از آزادی در بحثبررسی، تحقیق و اخذ گذشت نیز همیار ستاد دیه بوده‌ و در این اقدام خداپسندانه و انسان‌دوستانه، بالاخص در رفع مشکل از پرونده‌های سنگین و پیچیده برخی مددجویان تحت پوشش این نهاد، همواره یاوری ثابت قدم در موضوع آزادسازی این قبیل افراد بوده و هستند.

گفتنی است؛ دادستان، رئیس‌کل‌دادگستری و مدیرکل زندان‌های استان خراسان‌رضوی و مدیرعامل ستاددیه کشور از مهمانان ویژه این مراسم معنوی خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز