خبرگزاری کار ایران

عضو شورای امور راهبردی جوانان در گفتگو با ایلنا مطرح کرد؛

احتمال ادغام حوزه جوانان با معاونت امور زنان و خانواده

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۵۱۰

ا مذاکرات و تحقیقاتی که انجام شده، مشخص شد که به دست آوردن راهکاری برای تفکیک ساختار بخش جوانان از حوزه ورزش از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که باید هرچه سریع‌تر صورت بگیرد.

یک عضو شورای راهبردی امور جوانان با بیان اینکه این شورا یکی از الویت‌های حوزه جوانان را تفکیک وزارت ورزش از حوزه جوانان می‌داند، گفت: تا کنون ۳ پیشنهاد در این زمینه مطرح شده است که هفته آینده نتیجه آن مشخص می‌شود.

رحیم عبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد جلسات شورای راهبردی امور جوانان گفت: تاکنون سه جلسه با محوریت اولویت بخشیدن به مسائل جوانان با توجه به تاکید رئیس جمهور تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: با مذاکرات و تحقیقاتی که انجام شده، مشخص شد که به دست آوردن راهکار برای تفکیک ساختار بخش جوانان از حوزه ورزش از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که باید هرچه سریعتر صورت بگیرد.

عبادی با بیان اینکه کارگروهی برای بررسی گزینه‌های پیشنهادی راهکار تفکیک حوزه جوانان از ورزش تشکیل شده است، افزود: تاکنون سه راه حل برای این مسئله مطرح شده؛ گزینه اول این است که حوزه جوانان از وزارت ورزش جدا شده و به صورت سازمانی زیر نظر ریاست جمهوری به فعالیت خود ادامه دهد.

رئیس اسبق سازمان ملی جوانان ادامه داد: گزینه بعدی ادغام حوزه جوانان با معاونت امور زنان و خانواده است و گزینه آخر آن است که همچنان حوزه جوانان زیر مجموعه وزارت ورزش بماند، اما قائم مقامی برای آن مشخص شده و به صورت مستقل‌تر و با اختیارات بیشتر به کار خود ادامه دهد.

عبادی افزود: نتیجه نهایی دو شنبه هفته آینده در جلسه آتی شورای راهبردی امور جوانان مشخص خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز