خبرگزاری کار ایران

محورهای اصلی برنامه های فرهنگی بعثه مدینه اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۴۸۹

برنامه هایی که برای اشخاص عادی با سطح تحصیلات متوسط پرفایده است، ممکن است برای نخبگان و دانش آموختگان دانشگاه ها کم فایده باشد؛ بعثه مدینه برنامه های ویژه ای برای جوانان تحصیل کرده و نخبگان علمی اجرا کرده است.

کارشناس مسئول فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره گفت: جوان محوری و نخبه گرایی در برنامه های فرهنگی، دو محور اصلی فعالیت های بعثه مدینه در عمره ۹۳ - ۹۲ بوده است.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام «فرج الله هدایت نیا» افزود: یکی از برنامه های فرهنگی موفق و تاثیرگذار مبتنی بر مخاطب شناسی و رعایت تناسب برنامه ها با روحیات و نیازهای مخاطب است.

وی گفت: بر این اساس، برنامه هایی که برای اشخاص عادی با سطح تحصیلات متوسط پرفایده است، ممکن است برای نخبگان و دانش آموختگان دانشگاه ها کم فایده باشد؛ از این رو، بعثه مدینه برنامه های ویژه ای برای جوانان تحصیل کرده و نخبگان علمی اجرا کرده است.

هدایت نیا در تشریح این برنامه ها، به جلسات هم اندیشی اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این جلسات، گردآوری دیدگاه های جوانان و نخبگان نسبت به سفر عمره و برنامه های فرهنگی بعثه و آشنایی بیشتر این قشر با فعالیت ها و برنامه های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری است.

وی افزود: در ۲۶ جلسه هم اندیشی بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر از نخبگان شرکت کردند که شامل منتخبان کاروان های اساتید و دانشجویی، دانشجویان خارج از کشور، دانشجویان اهل سنت، تشکل های دانشجوبی، دانشجویان فرهیخته دانشگاه ها و منتخبان دانش آموزی می‌شد.

کارشناس مسوول فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در مدینه به برگزاری ۲۶ همایش اختصاصی برای قشرهای مختلف اشاره کرد و گفت: این همایش ها با حضور بیش از ۱۶ هزار نفر از طلاب حوزه های علمیه، دانشجویان، زوج های جوان و دانش آموزان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز