خبرگزاری کار ایران

قائم مقام کمیته امداد:

کمیته امداد بیش از ۶۰۰ شغل را در کشور مدیریت می کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۶۲۰

اکنون بیش از ۲۶۰ هزار یتیم از حمایتهای حدود ۸۰۰ نفر حامی بهره مند می شوند و در محل جشن رمضان نیز محافل انس ایتام با حامیان نیز برگزار می شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کمیته امداد بیش از ۶۰۰ شغل را در کشور مدیریت می کند که هر ساله تعداد زیادی از مددجویان تحت حمایت از طریق همین کسب و کارهای خرد توانمند می شوند.

به گزارش ایلنا، سید محمد علی هاشمی در نخستین شب از مراسم جشن رمضان با اشاره به هجدهمین سال برگزاری مراسم جشن رمضان این نهاد، گفت: این جشن با هدف احیاء و ترویج هرچه بیشتر فرهنگ نیکوکاری و سنتهای حسنه انفاق و احسان و نزدیکی قلوب مومنین، افراد سخاوتمند و خانواده های در معرض آسیب با همکاری شبکه تهران برپا شده است که هر ساله با استقبال هر چه با شکوهتر این جشن نسبت به سالهای گذشته مواجه هستیم.

وی از برگزاری جشن رمضان در تمامی مراکز استانها و شهرستانها خبر داد و افزود: مهمترین رسالت این نهاد در برگزاری این مراسم آشنایی هر چه بیشتر مردم با فعالیتهای امداد امام است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین به برپایی بازارچه جشن رمضان و عرضه محصولات و کالاهایی که توسط مددجویان کمیته امداد تولید شده است، اشاره کرد و افزود: جشن رمضان و بازارچه آن، جلوه ای از توانمندسازی افراد و خانواده های تحت حمایت این نهاد است؛ این افراد مددجویانی بوده اند که در گذشته از این نهاد مستمری دریافت می کردند؛ اما اکنون توانسته اند به عنوان تولید کننده و کارآفرین نقش بسزایی در جامعه داشته باشند.

وی گفت: اکنون بیش از ۲۶۰ هزار یتیم از حمایتهای حدود ۸۰۰ نفر حامی بهره مند می شوند و در محل جشن رمضان نیز محافل انس ایتام با حامیان نیز برگزار می شود.

هاشمی اظهار کرد: تمامی فعالیتهای این نهاد با هدف توانمند سازی خانواده ها عملیاتی می شود که امید است درسال " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " همه در توانمندشدن و رونق اقتصادی خانواده های تحت پوشش این نهاد تلاش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز