خبرگزاری کار ایران

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

اقدامی برای افزایش جمعیت: ساخت سمفونی خانواده و ازدواج

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۲۸۶

«۶۰ درصد موانع ازدواج جوانان اقتصادی و ۴۰ در صد آن فرهنگی است که برای حل موانع فرهنگی و ترغیب جوانان به ازدواج قرار است که سمفونی بزرگ ازدواج و خانواده ساخته شود.»

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در راستای رفع موانع فرهنگی ازدواج از ساخت سمفونی ازدواج و خانواده توسط مجید انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود گلزاری در حاشیه نشست خبری امروز خود در پاسخ به این سوال که معاونت ساماندهی امور جوانان در راستای ابلاغ سیاست‌های جمعیتی چه برنامه هایی دارد، گفت: هنوز برنامه‌ای به طور مشخص به ما ابلاغ نشده اما باید در راستای این سیاست موانع ازدواج کاهش پیدا کند.

وی افزود: ۶۰ درصد موانع ازدواج جوانان اقتصادی و ۴۰ در صد آن فرهنگی است که برای حل موانع فرهنگی و ترغیب جوانان به ازدواج قرار است که سمفونی بزرگ ازدواج و خانواده ساخته شود و دراین راستا با مجید انتظامی صحبت‌هایی شده است.

گلزاری درباره اینکه آیا خبرهای خوشی در هفته جوان برای این قشر در حوزه اقتصاد دارید، گفت: در حال حاضر هیچ خبر خوشی وجود ندارد و تنها می‌توان موضوع پیگیری وام ازدواج را اعلام کنیم.

وی درباره برنامه‌های این وزارتخانه در زمینه افزایش نشاط برای جوانان افزود: ما دراین مورد کم کار کرده‌ایم این در حالی است که یکی از نیازهای جدی جوانان شادکامی، نشاط و افزایش راهکارهای بروز هیجان در ابعاد مثبت است.

معاون ساماندهی امور جوانان ادامه داد: نشاط تنها به معنی رقص و پایکوبی نیست قطعا زیربنای نشاط، امید به جوانان آینده و داشتن شغل و کار مناسب است در حال حاضر ما مشغول جمع آوری نظرات توسط خود جوانان و کار‌شناسان هستیم تا بتوان نشاط سالم را برای جوانان متناسب با فرهنگ کشور ایجاد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز