خبرگزاری کار ایران

کمیسیون کسب و کارهای نوین اتاق بازرگانی استان زنجان تاسیس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۰۵۴

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان از تاسیس کمیسیون کسب و کارهای نوین اتاق استان تا پایان سال خبر داد و گفت: این کمیسیون در بخش‌های مختلفی فعالیت خود را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، غلامحسین جمیلی امروز سه شنبه (19دی) با اعلام این خبر  با اشاره به پیگیری برنامه‌های اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان در بخش‌های مختلف، گفت: در همین راستا پیگیری تاسیس کمیسیون کسب و کارهای نوین اتاق زنجان نیز در دستور کار قرار دارد.

جمیلی،  از تاسیس کمیسیون کسب و کارهای نوین اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان تا پایان سال خبر داد و گفت: این کمیسیون در بخش‌های مختلفی فعالیت خود را پیگیری خواهد کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: کمیسیون کسب و کارهای نوین اتاق در بخش‌هایی همچون استارت‌آپ‌ها و فرهنگ سازی در این بخش و همچنین راه‌های کسب درآمد در فضای مجازی فعالیت خواهد کرد.

جمیلی همچنین با اشاره به اینکه کسب و کارهایی در فضای مجازی و در کانال‌هایی مجازی راه‌اندازی شده و در استان زنجان نیز از این راه کسب درآمدهایی وجود دارد، ابراز کرد: اتفاقات رخ داده اخیر در کشور به فضای کسب و کار آسیب وارد می‌کند.

این مسئول در زنجان با تاکید بر اینکه باید ابزارهای فراهم شده تا در مواقع لزوم از آن بهره برد، تا اتفاقاتی همچون اتفاقات اخیر به فضای کسب و کار مجازی آسیب وارد نکند، خاطرنشان کرد: البته در این بین صاحبان کسب و کار و به ویژه کسب و کارهای مجازی نیز باید خود شیوه‌های جایگزین را در نظر بگیرند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی استان زنجان با تاکید بر اینکه کسب و کارهای مجازی در فضای مجازی نباید مختص تنها یک اپلیکیشن باشد، تصریح کرد: در این مواقع می‌توان با پیش‌بینی راه‌های جایگزین خود را به صورت موقتی حفظ کرد تا شرایط لازم فراهم شود.

جمیلی در پایان سخنان خود ، با بیان اینکه این موضوعات رخ داده به قطع تجربه‌هایی است که ما را بیشتر به فکر راه‌های جایگزین برای کسب و کارهای فضای مجازی می‌کند، خاطرنشان کرد:می‌توان با پیش‌بینی تمهیدات لازم در زمان فیلتر نرم‌افزارهای فضای مجازی در مواقع حساس از نرم‌افزارهای جایگزین استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز