خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح‌های آبی زنجان با 28 میلیارد ریال اعتبار

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۵۰۵

مجری طرح‌های فاضلاب استان زنجان از اجرای طرح‌های آب و فاضلاب خیابان زینبیه غربی با 28 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان، غلامی مجری طرح های فاضلاب استان زنجان ، گفت : عملیات احداث خیابان زینبیه غربی که یکی از محورهای اصلی تردد در بافت فرسوده مرکز شهر می باشد با مشارکت شهرداری و ارگان‌های خدمات‌رسان نظیر شرکت آب و فاضلاب شهری آغاز شده است.

وی افزود:فاز اول اجرای فاضلاب این منطقه با 650 متر لوله فاضلابی به قطر 600 و با 14 عدد منهول بتنی و فاز دوم اجرای  آن با  450 متر لوله فاضلابی به قطر 600 و 800 با 11 منهول بتنی با صرف 13 میلیارد ریال از محل منابع داخلی و عمرانی پس از آماده سازی اجرا خواهد شد .

مجری طرح‌های فاضلاب استان زنجان به اجرای طرح آبرسانی نیز اشاره کرد و گفت :اصلاح و احداث شبکه آبرسانی با اصلاح انشعابات با حوضچه‌های قطع و وصل با لوله‌گذاری در فاز نخست به طول یک هزار و 500 متر در دو لاین و با قطرهای 160-110 و در فاز دوم به طول یک‌هزار و 500 متر در همان اقطار با صرف 15 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی شرکت اجرا  خواهد شد .

غلامی در ادامه تصریح کرد : با اجرای طرح خیابان زینبیه غربی همه انشعابات موجود در منطقه اصلاح وبازسازی خواهد‌شد.

وی گفت:پیش‌بینی می‌شود طرح اجرای شبکه آب و فاضلاب خیابان زینبیه غربی تا شهریور ماه سال‌جاری اجرایی و عملیاتی شود . 

خیابان زینبیه اولین خیابانی است که به موازات محور اصلی ترافیکی شهر (خیابان امام) در حال احداث  است که بیشترین سطح تملک املاک شهری را به خود اختصاص داده است و در این بین شرکت آبفای استان زنجان نیز از ابتدای اجرای طرح با شهرداری زنجان تعامل گسترده ای را داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز