خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان در پی درگذشت آیت الله هاشمی

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۲۹۱

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان طی پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به خانواده‌های شاهد و ایثارگر و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

به گزارش  ایلنا از زنجان، متن پیام تسلیت علی کاظمی مدیرکل بنیاد استان زنجان به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت جانسوز حضرت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین و صادق حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پس از عمری مجاهدت و تلاش بی‌وقفه در راه تحقق اهداف اسلام و نظام جمهوری اسلامی، موجب تألم و تاثر فراوان گردید.

خدمات خالصانه و ارزشمند معظم‌له که با ایفای نقش سازنده در پست‌ها و مقام‌های مهم و حساس در نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف هیچگاه فراموش نخواهد شد و قطعا مردم شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی قدردان این خدمات خواهند بود.

اینجانب به نمایندگی از جامعه ایثارگری و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان رحلت این عالم فرزانه را به مقام عظمای ولایت(مدظله‌العالی)، مراجع عظام و مسئولان نظام جمهوری اسلامی و امت شهید پرور انقلابی ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان و سایرین صبر و شکیبائی مسألت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز