خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان تاکید کرد:

معجزه علم به دست دانشگاهیان است

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۷۳۰

امام جمعه زنجان، گفت: معجزه علم به دست دانشگاهیان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی امام جمعه زنجان امروز چهارشنبه(17آذر)  در مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران  برتر استان در دانشگاه زنجان اظهار داشت: دانشگاه محیط نوآوری و یافته های جدید است.

نماینده ولی‌فقیه با بیان‌اینکه تجربه بشر در دنیا بیان‌کننده این است که انسان زیان دیده همه و یا بیشتر سرمایه خود را از دست داده است، افزود: جامه علمی نباید اینگونه باشد که هر دو روزش مثل هم باشد که در آن صورت زیان دیده است.

وی، جامعه علمی امروز را توام با یافته‌های جدید و ارتباط علم صنعت و توسعه پایدار مهم ارزیابی و تصریح کرد: حس کنجکاوی و نیازمندی بشر باعث بوجود آمدن علوم شده است.

امام جمعه زنجان، همچنین با اشاره به اینکه جامعه ایران صد سال عقب نگه داشته شده است، اظهار داشت: برای رسیدن به علم روز باید از راه میان بر با جنبش نرم افزاری با آموزش علم جدید و فناورانه با توجه به منویات مقام معظم رهبری عمل کرد.

امام جمعه زنجان یادآورشد: معجزه علم به دست دانشگاهیان است.

وی،  با بیان اینکه دنیای امروز با علم اداره می شود، یادآورشد: علم جهت دار باعث بروز انسانیت، عاطفه ، اخلاق و در مجموع رفتارهای انسانی می شود.

حجت الاسلام خاتمی در پایان سخنان خود با بیان اینکه دانشگاه مدرسه بزرگ نیست، بلکه باید در دانشگاه سرعت حرکت علم و پژوهش براساس سرعت حرکت علم و پژوهش در دنیا باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز