خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان خبرداد:

اربعین حسینی با بیش از 2750 دقیقه برنامه در شبکه اشراق

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۷۰۷

مدیر روابط‌عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، گفت: صداوسیمای مرکز زنجان با فرا رسیدن اربعین حسینی برنامه ریزی گسترده ای را برای ترویج و گسترش فرهنگ عاشورایی و به‌تصویر کشیدن راهپیمایی عظیم اربعین و عزاداری های پرشور مردم استان انجام داده است .

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان سید رضا موسوی، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان امروز ضمن اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه صدای مرکز که از ساعت30/ 17 روز جمعه آغاز می‌شود، ضمن پرداختن به جنبه‌های ادبی و فضایل معنوی حماسه عاشورا، با حضور کارشناسان مذهبی، چگونگی تلاش راویان و مورخان برای روایت قیام امام حسین (ع) بررسی خواهد شد .

موسوی ادامه داد: این برنامه با توجه به حرکت میلیونی زائران امام حسین (ع) سعی خواهد شد با استفاده از گزارش‌های مستند و کارشناسی و ارتباط با کربلای معلی و موکب های اعزامی از زنجان، به تبیین فرهنگ پیاده روی در ایام اربعین  پرداخته شود و این ظرفیت معنوی عظیم تبیین شود.

وی با بیان اینکه خش این برنامه در روزهای شنبه و یکشنبه هم ادامه دارد و در روز شنبه ارتباط زنده استودیویی با رادیو سراسری اربعین از ساعت 18 بمدت یکساعت برقرار خواهد شد، خاطر نشان کرد: در سایر برنامه های روتین و برنامه های تامینی مجموعا بمدت450دقیقه برنامه با محوریت اربعین پخش خواهد شد.

موسوی همچنین با اشاره به اینکه معاونت سیمای مرکز هم با ویژه برنامه اربعین به مدت 65 دقیقه ضمن برقراری ارتباط زنده با کربلای معلی و نجف اشرف، بینندگان را در جریان برنامه های مختلف عزاداری و اقدامات ستاد بازسازی عتبات قرار داده و با حضور کارشناسان به تبیین ابعاد مختلف نهضت کربلا می پردازد، تصریح کرد: امکان فنی برقراری ارتباط زنده تصویری در برنامه های روتین گئجه لر و آلاچیق، با گزارشگران مستقر در عتبات فراهم شده است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان،  در این خصوص اضافه کرد: تولیدمستند موکب عشق و اشک در6 قسمت30دقیقه ای در عتبلات عالیات ادامه دارد و اکیپ مستندساز مرکز بصورت تمام وقت درحال تصویربرداری از مراسم اربعین حسینی است.درسایر برنامه ها و آیتم های تامینی جمعاً به مدت 2100 دقیقه به این واقعه عظیم پرداخت خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم ضمن استقرار واحد پرتابل خبری در شهر کربلا روزانه دو گزارش خبری از فعالیت موکب های اعزامی زنجان در شهرهای نجف و کربلا و خدمات به زائرین تهیه و جهت پخش ارسال می گردد گفت: 15گزارش تلویزیونی از مراحل مختلف آمادگی و ارسال اقلام پشتیبانی ستاد بازسازی عتبات استان که قبلا تولید شده است در این ایام پخش خواهدشد.

 در پایان گفتنی است : گزارش های تلویزیونی و رادیویی عزاداری مردم استان و اخبار مکتوب مجموعا به مدت 200 دقیقه از بخش‌های خبری مرکز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز