خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان:

پیوند و ارتباط صنعت و دانشگاه به نفع مردم جامعه است/ اشتغال‌زایی 30 هزار نفری صنعت روی در استان

asdasd
کد خبر : ۴۲۰۶۴۹

معاون‌صنایع کوچک شرکت شهرک‌های‌صنعتی زنجان با اشاره به ارتباط‌ موثر صنعت ودانشگاه گفت: قرار گرفتن صنعت و دانشگاه در کنار هم و در تعامل بودن آنها اولا به نفع هر دو طرف بوده و در کل به سود مردم و جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ایرج احمدی معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان ، صنعت روی را بازوی توانمند صنعت استان دانست و تاکید کرد: اشتغال‌زایی این صنعت در استان بیش از 30 هزار نفر است و با توجه به مطالعات صورت گرفته تا 10 سال آینده نیز یکی از صنعت های پویای استان خواهد بود که می تواند جوانان جویای کار را جذب کند.

احمدی، با بیان اینکه با توجه به ذهنیت مخدوش مردم از صنعت روی، اضافه کرد: متاسفانه مردم بدون دلیل قانع کننده نسبت به این صنعت مهم استان دید منفی دارند که باید این دیدگاه اصلاح شود.

وی همچنین ایجاد مرکز آزمایشگاهی توسط دانشگاه آزاد، علوم پزشکی و سایر دانشگاه‌ها در شهرک روی را عاملی جهت اصلاح نگرش مردم به صنعت سرب و روی عنوان و تاکید کرد: انجام چنین کارهایی موجب ترمیم اعتماد مردم خواهد شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در پایان سخنان خود اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان از حضور دانشگاه‌های مختلف استان در شهرک‌های صنعتی استقبال می‌کند و آمده هرگونه حمایت و تعامل در این زمینه است.

گفتنی است در این خصوص زمین‌های پیشنهادی شرکت شهرک‌های صنعتی جهت استقرار مرکز آزمایشگاهی دانشگاه آزاد زنجان نیز دراین زمینه بازدید مقرر شده یک واحد استیجاری برای کوتاه مدت جهت شروع کار در اختیار این دانشگاه قرار گیرد و برای سال آینده نیز مقدمات ساخت و ساز در یکی از زمین های پیشنهادی پس از اخذ مجوزهای لازم از دانشگاه آزاد کشور صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز