خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد زنجان اعلام کرد:

آمادگی دانشگاه آزاد جهت استقرار آزمایشگاه و مرکز تحقیقات سرب و روی در شهرک صنعتی روی زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۲۰۶۴۳

رئیس دانشگاه آزاد زنجان، گفت: دانشگاه آزاد جهت استقرار آزمایشگاه و مرکز تحقیقات سرب و روی در شهرک صنعتی روی زنجان آماده است .

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ید الله رجایی رئیس دانشگاه آزاد زنجان با اعلام این خبر، به ایلنا گفت: دانشگاه آزاد دارای شبکه‌ای مجهز با همکاری بیش از 12 هزار واحد آزمایشگاهی و کارگاهی در سطح کشور است که واحدهای صنعتی استان زنجان نیز می‌توانند از امکانات موجود استفاده کنند.

رجایی با بیان اینکه دانشگاه آزاد متعلق به همه مردم است، گفت: با توجه به پتانسیل بالای استان در زمینه سرب و روی، این دانشگاه در راستای سیاست‌های خود تمایل‌ دارد با حمایت و همکاری خود زنجان را به مرکز قابل توجهی در این زمینه تبدیل کند.

وی در ادامه اضافه کرد: طی دو سال اخیر 26 رشته دکتری از جمله دکتری شیمی عالی که مرتبط با صنعت سرب و روی است در دانشگاه آزاد واحد زنجان ایجاد شده است.

این‌مقام مسئول فرهنگی در استان زنجان‌تاکید کرد: دانشگاه آزاد زنجان توجه ویژه‌ای به امر ارتباط صنعت و دانشگاه دارد و در این راستا آماده هرگونه همکاری با نهادهای مرتبط از جمله شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز