خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع در زنجان مطرح کرد:

اولویت‌های اقتصاد مقاومتی در برنامه ششم توسعه لحاظ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۳۱۷

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای‌مسلح گفت: مسائل و نکته های مورد تاکید اقتصاد مقاومتی به حتم در برنامه ششم توسعه لحاظ خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین دهقان روز دوشنبه در حاشیه بازدید از شرکت تسکو زنجان در جمع خبرنگاران افزود: دولت با بررسی مسائل و موانع پیش روی واحدهای تولیدی، راهکار لازم برای حل مشکلات آنان را ارائه می کند.

جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در استان زنجان، ابراز امیدواری کرد، دولت در اجرای برنامه ریزی‌های انجام شده برای سال جاری بتواند موفقیت‌های پیش بینی شده در این بخش را به دست آورد.

دهقان اظهار کرد: تاکنون پیشرفت های حاصل شده بیش از میزان پیش‌بینی شده بوده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مسائل و نکته های مورد تاکید اقتصاد مقاومتی به حتم در برنامه ششم توسعه لحاظ خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد، با اجرای این برنامه ها، شاهد بهبود اقتصاد ملی، حل مشکل بیکاری و نیز پویایی اقتصاد باشیم.

دهقان ادامه داد: با تحقق این وضعیت می توان قدرت اقتصادی را برای کشور فراهم کرد.

شرکت تسکو از مجموعه شرکت های ایران ترانسفو است که هم اکنون 220 میلیارد ریال بدهی دارد و رفع مشکلات آن نیازمند تامین 300 میلیارد ریال اعتبار است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در استان زنجان همچنین با حضور بر مزار شهدای زنجان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز