خبرگزاری کار ایران

حسن‌لو خبرداد:

برگزاری جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۷۳۷

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته‌امداد استان‌زنجان از اجرای جشن عاطفه‌ها با شعار «مهر در انتظار همدلی» در ۲ مرحله همزمان با سراسر کشور در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رضا حسن‌لو، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور به منظور کمک به دانش آموزان بی بضاعت در استان زنجان هم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال تغییراتی در نحوه اجرای این طرح اعمال شده، خاطرنشان کرد: این طرح در دو مرحله برگزار می‌شود.

به گفته حسن‌لو، مرحله اول جشن عاطفه‌ها از اول تا 25 شهریور ماه اجرا می‌شود که در آخرین روز این طرح 850 پایگاه ثابت و سیار کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته‌امداد استان زنجان ادامه داد: مرحله دوم این طرح روز(10 مهر) در 534 مدرسه برگزار می‌شود.

این مقام مسوول یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در جشن عاطفه‌ها می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب 0108640425009 بانک‌ملی و یا شماره کارت 6037991199521133 بانک‌ملی و یا از طریق سامانه آنی پرداخت #1*8877* به دست نیازمندان برسانند.

به گفته حسن‌لو، سال گذشته از محل جشن عاطفه‌ها 860 میلیون تومان جمع‌آوری شد که 25 درصد به صورت نقدی و مابقی به صورت غیرنقدی بود.

گفتنی است، جشن عاطفه‌ها با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی، بسیج و کمیته‌امداد در استان‌زنجان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز