خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز دهه کرامت؛

برگزیدگان جشنواره کرامت انسانی از منظر رضوی در زنجان تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۴۵۳

جشنواره کرامت انسانی از منظر رضوی از سری برنامه های چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(علیه السلام) با تجلیل از برگزیدگان این دوره از جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جشنواره کرامت انسانی از منظر رضوی عصر دیروز پنجشنبه با تجلیل از هشت اثر در محورهای موضوعی جشنواره و 2 اثر در بخش ویژه به کار خود پایان داد.

در این همایش مقاله «کرامت انسانی از منظر آیات قرآن و سیره رضوی با توجه به آثار و نتایج آن در زندگی فردی، اجتماعی» اثر احمد عباسی دره بیدی و سید احمد محمودیان، داود جمینی از اصفهان به عنوان اثر برتر، مقاله ،«مفهوم شناسی فلسفی ، سیاسی کرات انسانی در مکتب رضوی» اثر محمد آقایی، محمدرضا فتحی از تهران اثر دوم و مقاله«بازتاب کرامت انسانی در اخلاق سیاسی رضوی، الگوفرا زمانی برای جامعه اسلامی» اثر محمد غفوری فر و حامد علیزاده از بجنورد به عنوان اثر تجلیل معرفی و تجلیل شدند.

همچنین مقالات،« مولفه های کرامت انسانی زن در سیره رضوی» اثر ام البنین چابکی، فاطمه خادمی، عشرت صادقی از تهران، «کرامت انسانی به مثابه عقلانیت» اثر ولی اله عباسی از قم، «راهکار نهادینه کردن کرامت انسانی در مدیریت جهادی با تاکید بر سیره و سخنان امام رضا» اثر زهرا و مطهره آقالری از بابل، «مفهوم شناسی کرامت انسانی در دیدگاه امام رضا از منظر درون دینی» اثر مهدی حیدری از زنجان و« انسان کامل در آموزه های رضوی» اثر مهری تلخابی از زنجان رتبه های چهارم تا هشتم را به خود اختصاص داد.

در بخش ویژه هم مقالات «مبانی اقتصاد مقاومتی در سیره امام رضا» اثر علی اکبر صیدی از زنجان و «تبین شیوه های تربیتی امام رضا در راستای ایجاد سبک زندگی اسلامی بر مبنای تحلیل محتوایی دعاهای صحیفه رضوی» اثر عالیه شریفی از مرند در این همایش تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز