خبرگزاری کار ایران

برای حمایت از اقدامات فرهنگی در مناطق محروم؛

نخستین همایش"نادیان ماندگار" در زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۹۱۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: حمایت از اقدامات فرهنگی در مناطق محروم از سیاست‌های دولت است.

به گزارش ایلنا از زنجان، ناصر مقدم مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، درباره برگزاری نخستین همایش "نادیان ماندگار" در زنجان به خبرنگار ایلنا، گفت: ‎این همایش برای تجلیل از افرادی برگزار شده که بی ادعا در کمال صداقت در زمینه اذان‌گویی در روستاها فعالیت دارند.

مقدم ادامه داد: با توجه به سیاست‌های دولت در حمایت از اقدامات فرهنگی در مناطق محروم، مقرر شد که از تلاشگران این عرصه تقدیر شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین با اشاره به اینکه امسال از 30 موذن برتر استان تجلیل خواهد شد، تصریح کرد: موذنان تلخاب، آق کند، اژدهاتو، اورتا بلاغ، سهرین، ذاکر، حاج سیران، چورزق، دهشیرعلیاء، روستای مهتر، شیخ جابر، دوران، قلتوق، آزاد سفلی نیماور، حاج ارش، مهرآباد، اندآباد سفلی، کوسه‌لرچن، بزوشا، چوزوک، ارمغان خانه، یامچی، اورتا بلاغ، سارمساقلو، اسفجین، باغلوجه‌آقا، کرد کندی و... از جمله افرادی هستند که در این همایش تقدیر می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه همایش«نادیان ماندگار» از جمله برنامه‌های سومین جشنواره فرهنگی رمضان است، تصریح کرد: در قالب این جشنواره بیش از 400 برنامه در استان زنجان اجرایی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در پایان سخنان خود ، با بیان اینکه تقدیر از موذنان موجب تشویق سایرین نیز خواهد شد، اضافه کرد: امیدواریم این افراد در روستاها همچنان فعالیت‌های ترویجی فرهنگی را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز