خبرگزاری کار ایران

امام جمعه زنجان:

اتقان آراء در استان زنجان نشانه سلامت مجموعه دادگستری است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، زندگی امروز با ایجاد آسایش آرامش را از مردم گرفته است اظهار کرد: اتقان آرا در استان نشانه سلامت این مجموعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت السلام علی خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان امروز دوشنبه (31خرداد) در مراسم دیدار مسئولان دادگستری کل استان با امام جمعه زنجان، با اشاره به اهمیت ارشاد مردم با بستر مساجد و نماز جمعه گفت: صلح بین دو نفر به اندازه یک سال عبادت در پیشگاه خدا محسوب می‌شود.

امام جمعه زنجان، گفت: از بستر مساجد می‌توان برای امورات جامعه با نتیجه مطلب استفاده کرد.

وی، با اشاره به اینکه بحث استخوان‌بندی قوه قضاییه حکمیت است، خاطرنشان کرد: آستانه تجمل مردم بنا به دلایلی امروزی زندگی پایین آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، در بخشی از سخنان خود، زندگی امروز در جامعه با ایجاد آسایش آرامش را از زندگی مردم گرفته است، اظهار کرد: اتقان آرا در استان نشانه سلامت این مجموعه است.

جعفر گل محمدی، رئیس کل دادگستری استان زنجان، نیز در ادامه این  مراسم دیدار با اشاره به تجدید بیت با آرمان‌های رهبری در این زمینه، خبر از 144هزار و 475فقره پرونده به این مجموعه داد و گفت: نسبت به سال‌های گذشته ورودی پرونده به دادگستری کل کاهش داشته است.

گل محمدی، با بیان اینکه در بحث صلح نیزسازش شاهد کاهش 6درصدی افراد صلح و سازش افراد بودیم، اظهار کرد: در سال گذشته 5مورد از پرونده‌های قصاص منجر به صلح شده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان، تاکید کرد: الزام به تنظیم اسناد رسمی در استان ضروری است.

وی، دعوای کارگری و کار فرمایی رادر استان به میزان زیاد عنوان کرد و گفت: توقیف اموال مراکز صنعتی از جمله اقدامات کارگران در این زمینه است.

گل محمدی، در این باره ادامه داد: این موارد تبعات اجتماعی در جامعه دارد.

کد خبر : ۳۸۲۷۸۸