خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان:

کارت سوخت خودروهایی که فاقد بیمه شخص ثالث باشند، شارژ نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۶۷۷

مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان جدول سهمیه اردیبهشت ماه ناوگان حمل ونقل عمومی استان زنجان را براساس پیمایش اعلام کرد و گفت: از خردادماه کارت سوخت خودروهایی که فاقد بیمه اجباری شخص ثالث معتبر هستند شارژ نخواهد شد .

به گزارش ایلنا از زنجان، ایرج دست نشان مدیرکل حمل ونقل‌و پایانه‌های استان زنجان درجمع خبرنگاران، گفت: سهمیه پایه در اردیبهشت ماه در 5 پیمانه به کارت هوشمند سوخت منتقل می‌شود که پیمانه اول غیر برخط و مابقی به صورت برخط شارژ می‌شود لذا رانندگان توجه داشته باشند در صورت عدم شارژ کارت سوخت به جایگاه‌های برخط مراجعه کنند.

وی افزود: هدف مصوبه تخصیص سوخت برمبنای پیمایش این است که متناسب با تردد ناوگان ،سوخت تخصیص داده شود لذا سهمیه عملکردی ناوگان 30 تا 40 تن از7200لیتربه 9000لیترومینی بوس ها از1800لیتربه 2400لیترافزایش داده شده است .

دست نشان با اشاره به اینکه معیار مصرف در 100 کیلومتر خودروهای کلاس مسافری بالای 40 نفربرای زیر 5سال 41لیتر، 6-10 سال 45 لیتر و بالای 11 سال 49 لیتراست ، خاطرنشان ساخت: درخصوص اتوبوس‌هایی با ویژگی های خاص که مصرف بالاتری دارند مانند اتوبوس‌های سه محور، دوطبقه و ولوو به میزان 25 درصد به پیمایش ثبت شده اضافه می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان یادآورشد: در اردیبهشت ماه سال‌جاری سهمیه پایه ناوگان مسافری دیزلی برای ناوگان ساماندهی نشده کاهش می یابد و بر این اساس سهمیه پایه ناوگان مسافری دیزلی برای ظرفیت تا 20 نفر از 1500 لیتر به 1350 لیتر و برای ظرفیت بالای 40 نفر از 4700 لیتر به 3700 لیترکاهش خواهد یافت.

این مقام مسئول همچنین افزود: ازخرداد ماه کارت سوخت خودروهایی که فاقد بیمه اجباری شخص ثالث معتبر باشند شارژ نخواهد شد و در این راستا از اردیبهشت ماه اطلاع رسانی لازم برای خودروهای مذکور از طریق صفحه نمایش نازل های سوخت انجام خواهد گرفت .همچنین مقررگردیده سقف ذخیره سازی برروی کارت سوخت به اندازه سهمیه پاینه در نظرگرفته شود.

دست‌نشان تصریح کرد: در ماه قبل پیامکی به مالکان ناوگان عمومی بین شهری ارسال و شماره کارت هوشمند سوخت که سهمیه مربوطه به آن واریزمی شود متناظر با  vin وسیله نقلیه اعلام شد . لذا مالکانی که مغایرتی در این خصوص مشاهده می کنند باید در اسرع وقت برای اصلاح آن به مراکز پلیس 10 + مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز