خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد زنجان خبرداد:

اجرای طرح «یک کلاس، یک حامی» در زنجان

asdasd
کد خبر : ۳۵۸۵۶۱

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از اجرای طرح «یک کلاس، یک حامی» در زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از سایت خبری کمیته امداد زنجان ، رضا حسنلو زنجان با اعلام این خبر اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ انفاق و احسان طرح‎های مختلفی را اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های ویژه دانش‌آموزان با همکاری آموزش و پرورش اجرایی می‌شود، تصریح کرد: این طرح‌ها با همکاری آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه از جمله طرح‌های اجرایی کمیته امداد که به تازگی در مدارس اجرا شده است، طرح «یک کلاس، یک حامی»  است، گفت: در قالب این طرح یک کلاس درس حمایت حداقل یک یتیم یا یک فرزند زیر پوشش طرح محسنین را به عهده می‌گیرد.

اجرای طرح «یک کلاس، یک حامی» در زنجان

حسنلو خاطرنشان کرد: در قالب اجرای این طرح دانش‌آموزان یک کلاس درسی به صورت دسته جمعی کفالت یک نفر را قبول کرده و ماهیانه مبلغی را به وی کمک می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه سال گذشته طرح «یک کلاس، یک حامی» در تعدادی از مدارس استان اجرایی شد، گفت: در قالب همین طرح 16 حامی کفالت و 16 یتیم را عهده‌دار شدند.

وی با اشاره به اینکه از محل اجرای طرح «یک کلاس یک حامی» 14 حامی نیز در قالب طرح محسنین جذب شد، افزود: این حامیان نیز کفالت 14 فرزند زیرپوشش طرح محسنین را قبول کردند.

حسنلو خاطرنشان کرد: در مجموع سال گذشته از محل اجرای طرح «یک کلاس یک حامی» 30 حامی در قالب طرح‎های محسنین و اکرام ایتام جذب شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه امسال نیز طرح «یک کلاس یک حامی» در مدارس استان اجرایی خواهد شد، گفت: آموزش و پرورش در نظام تعلیم و تربیت در بحث آموزش انفاق، احسان و آموزه‌های دینی یکی از ارکان مهم به شمار می‌رود.

حسنلو با ابراز خرسندی از اینکه آموزش و پرورش استان زنجان در زمینه نهادینه کردن فرهنگ نوع‌دوستی فعالیت مطلوبی دارد، گفت: با همکاری این اداره‌کل طرح‌های آموزشی و تربیتی کمیته امداد به نحو مطلوبی اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز