خبرگزاری کار ایران

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان اعلام کرد:

آمار اولیه جشن نیکوکاری زنجان بیش از ۱۰ میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۴۲۴

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان آمار اولیه جشن نیکوکاری زنجان بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت خبری کمیته امداد استان زنجان، رضا حسنلو معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان، امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: امسال بیست و ششمین جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال روز ۱۲ اسفند ماه به میزبانی مدارس استان زنجان برگزار شد، اضافه کرد: همچنین روز ۱۳ اسفندماه نیز جشن نیکوکاری به میزبانی پایگاه‌های کمیته‌امداد و با همکاری سازمان بسیج مستضعفین، مساجد و مراکز نیکوکاری، صدا و سیما و با حضور باشکوه و همدل مردم استان زنجان در معابر و میادین و در روز ۱۴ اسفند نیز در محل مصلی های برگزاری نماز جمعه برگزار شد.

حسنلو با بیان اینکه آمار کمک‌های اولیه جشن نیکوکاری در استان زنجان بیش از ۱۰ میلیارد ریال است، اضافه کرد: در همین راستا یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و میزان کمک‌های غیرنقدی نیز ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان همچنین میزان کمک‌های مردمی مراکز نیکوکاری را ۶۲۰ میلیون ریال است، افزود: میزان کمک‌های جمع‌آوری شده نسبت به آمار اولیه سال قبل ۱۰ درصد افزایش یافته است.

حسنلو خاطر نشان کرد: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی با تقدیر از حضور باشکوه مردم در جشن نیکوکاری گفت: در هفته جاری نیز مراکز نیکوکاری، دفاتر کمیته امداد و همچنین خانه انفاق، احسان و نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز