خبرگزاری کار ایران

با ابتکار شهرداری زنجان؛

پرداخت عوارض خودرو در استان زنجان یکپارچه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۴۲۱

با ابتکار شهرداری زنجان سیستم یکپارچه عوارض خودرو تحت وب در استان زنجان راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، جلسه آموزش نرم افزار عوارض خودرو تحت وب با حضور نمایندگان شهرداری‌های تابعه استان زنجان و مسئولان دفاتر پیشخوان دولت در استان زنجان برگزار شد.

احمدی، معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در این جلسه با بیان اینکه ایجاد سامانه پرداخت عوارض خودرو در سطح استان ضروری بود، گفت: سامانه یکپارچه عوارض خودرو تحت وب در راستای اجرای مصوبات کارگروه خدمات الکترونیکی شهرداری‌های استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال گزارش‌هایی از دستگاه‌های نظارتی و بازرسی استان وصول شد مبنی بر اینکه وصول عوارض خودرو در شهردار‌ی‌های تابعه به صورت نادرست انجام می‌شود، تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته صحت گزارش‌ها تایید شد.

معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه با شهرداری‌هایی که در این امر کوتاهی کرده‌ بودند برخورد شد تا روند دریافت عوارض خودرو اصلاح شود، ادامه داد: این تخلفات در خیلی از مواقع ناآگاهانه انجام می‌شد.

وی با اشاره به اینکه با ابتکار شهرداری زنجان سیستم یکپارچه عوارض خودرو در استان زنجان راه اندازی شد، افزود: امیدواریم با اقدامات انجام شده از ابتدای سال آینده وصول عوارض خودرو از طریق این سامانه انجام شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان نیز در این جلسه اظهار داشت: راه اندازی نرم افزار جامع عوارض خودرو تحت وب با همکاری امور شهری و شوراهای استانداری زنجان انجام می‌شود.

منیژه ناظری با بیان اینکه این سامانه در شهر زنجان با موفقیت اجرا شده است، گفت: به منظور در اختیار قرار دادن این نرم افزار هیچ هزینه‌ای از شهرداری‌های تابعه استان دریافت نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه از 20 اسفندماه این سامانه به صورت آزمایشی در اختیار شهرداری‌های تابعه و دفتر پیشخوان دولت قرار می‌گیرد، تصریح کرد: از ابتدای سال آینده پرداخت عوارض خودرو از طریق این نرم افزار تحت وب خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز