خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خبر داد

برگزاری جشن نیکوکاری با محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری در زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از برگزاری جشن نیکوکاری با محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری در زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان،به نقل از روابط عمومی کمیته امداد زنجان، رضا حسنلو ، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان، امروز سه شنبه با اعلام این خبر، گفت: کمیته امداد هر سال در آستانه عید نوروز اقدام به جشن نیکوکاری می‌کند و بر همین اساس امسال بیست و ششمین سال برگزاری این جشن است.

وی با اشاره به اینکه امسال طی روزهای 12، 13 و 14 اسفند ماه جشن نیکوکاری با بهره‌گیری از ظرفیت مدارس، محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری برگزار خواهد شد، اضافه کرد: امسال جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه در مجموع امسال یک هزار و 150 پایگاه جشن نیکوکاری در استان زنجان دایر خواهد شد، اظهار داشت: این جشن با همکاری کمیته امداد، همکاری آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی و اولیا و مربیان، سازمان بسیج مستضعفین، مساجد و مراکز نیکوکاری، همکاری و هماهنگی ستاد برگزاری نماز جمعه، صدا و سیما در معابر و میادین دایر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود در این راستا از ظرفیت مراکز نیکوکاری و مساجد نیز بهره گرفته شود، افزود: در حال حاضر 20 مرکز نیکوکاری در استان زنجان وجود دارد که در مساجد مستقر هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه کمک‌‎های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده در این سه روز در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع می‌شود، تصریح کرد: جمع‌آوری کمک‌های نقدی و کالاهای نو رویکرد کمیته امداد در این جشن است.

حسنلو با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر امکان اهدای کمک از طریق تلفن همراه نیز به مددجویان فراهم شده است، اظهار داشت: نیکوکاران، خیرین و مردم استان زنجان می‌توانند از طریق سیستم آنی پرداخت به صورت موبایلی #8877* نسبت به بهره‌گیری از ظرفیت خیرین اقدام کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی سیستم موبایلی کاهش هزینه‌های کمیته امداد و مردم، جلوگیری از استهلاک پول ملی و جلوگیری از دستبرد افراد سودجو است، گفت: این روش پرداخت به وسیله موبایل شخصی و کارت‌های بانکی عضو شتاب و رمز دوم کارت انجام می‌شود.

کد خبر : ۳۵۱۹۱۵