خبرگزاری کار ایران

دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان دیشب به کار خود پایان داد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با اشاره به برگزاری اولین جشنواره مطبوعات استان در شهریور ماه سال گذشته، گفت: همه خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان زنجان به غیر از یک مطبوعات که به خواست خود دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان را ترک کرد، همه حاضر بودند.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، ناصر مقدم در مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان گفت: اهداف برگزاری نمایشگاه محقق شد و نقاط ضعف‌هایی نیز وجود داشت که برای برگزاری نمایشگاه سوم در صدد رفع آنها خواهیم بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: معرفی و شناساندن از ناحیه رسانه‌های ارزشمند و مهم است اما این موضوع آنگونه که باید و شاید انجام نشد.

مقدم از برگزاری سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان در سال آینده خبر داد و افزود: سومین دوره این نمایشگاه همزمان با روز خبرنگار برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه استقبال مردم و مسئولان از نمایشگاه خوب بود، اظهار کرد: نباید انتظار داشته باشیم همه مردم از یک نمایشگاه تخصصی بازدید کنند.

رئیس خانه مطبوعات استان زنجان نیز در این مراسم گفت: از ابتدای شروع نمایشگاه 35 نشریه در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های حضور داشتند.

یوسف ناصری ادامه داد: نمایشگاه دارای 42 غرفه بود که در آنها سه روزنامه، هشت هفته نامه، سه دوهفته نامه، یک فصل نامه، 9 خبرگزاری و یک سایت خبری حضور داشتند.

ناصری ، از حضور شش نمایندگی روزنامه‌های سراسری در این نمایشگاه خبر داد و گفت:سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریهای استان همزمان با 17 مرداد سال آینده برگزار می‌شود.

 گفتنی‌ست: دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های زنجان از دو تا هفت دی سال جاری در محل کارخانه کبریت سابق زنجان برپا شد.

کد خبر : ۳۳۳۸۸۵