خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر زنجان خبر داد

جذب دانشجو در مرکز آموزش علمی و کاربردی فرهنگ و هنر زنجان

رئیس مرکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر زنجان گفت: این مرکز در رشته‌های کاردانی حرفه‌ای موسیقی با گرایش نوازندگی، بازیگری، گریم، خبرنگاری، چاپ و نشر، هنرهای تجسمی با گرایش عکاسی، سینما با گرایش فیلمسازی و امور فرهنگی دانشجو می‌گیرد.

به گزارش خبرنگارایلنا در زنجان، مجید کامیار، در باز دید از غرفه ایلنا در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان اظهار کرد: مرکز آموزش علمی و کاربردی فرهنگ و هنر زنجان از مهر امسال فعالیت خود را با دریافت مجوز آغاز کرده است.

وی با یادآوری اینکه به علت تقارن آغاز به کار این مرکز با پایان مهلت جذب دانشجو، تاکنون فعالیت رسمی این مرکز علمی آغاز نشده است، ادامه داد: در ابتدای کار سه رشته کاردانی حرفه‌ای هنرهای تجسمی با گرایش عکاسی، کاردانی حرفه‌ای سینما با گرایش فیلمسازی و امور فرهنگی معرفی شد.

این مقام مسئول به جذب دانشجو در بهمن امسال در مرکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر اشاره کرد و یادآور شد: رشته‌های کاردانی حرفه‌ای موسیقی با گرایش نوازندگی ساز ایرانی، بازیگری، گریم، خبرنگاری و چاپ و نشر نیز به سه رشته دیگر اضافه شد.

کامیاربا بیان اینکه جذب دانشجو برای این مرکز بدون آزمون است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.sanjesh.org از تاریخ و نحوه ثبت نام در این مرکز مطلع شوند.

وی ادامه داد: در صورت استقبال از داوطلبان و شرکت در دوره‌های کاردانی، مقطع کارشناسی این رشته‌ها نیز در این مرکز تدریس خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان به آمادگی این مرکز برای ارائه خدمات آموزشی به شاغلان دستگاه‌های دولتی و غیردولتی اشاره کرد و گفت: به منظور استفاده شاغلان دستگاه‌ها کلاس‌های درسی بعدازظهرها تشکیل می‌شود.

کد خبر : ۳۳۳۰۸۰