خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در جمع خبرنگاران:

181 نفر برای نمایندگی مجلس و 18 نفر برای مجلس خبرگان از زنجان نامزد شدند

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۰۲۰

استاندار زنجان از ثبت نام 181 نفری برای نمایندگی مجلس و 18 نفر برای مجلس خبرگان رهبری از زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری، شامگاه دیروز در بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور پر شور اصحاب رسانه در نمایشگاه  مطبوعات و خبرگزاری ها، اظهار داشت:  با آموزش حرفه ای روزنامه نگاری و برگزاری نمایشگاه مطبوعات در استان می توان شاهد توسعه بیش از پیش روزنامه نگاران استان بود.

استاندار زنجان، با اشاره به اینکه نخستین نمایشگاه مطبوعات همزمان با نمایشگاه کتاب برگزار شد، تصریح کرد: نمایشگاه مطبوعات فرصتی فراهم کرده تا عموم مردم و مخاطبان مطبوعات با ظرفیت و توانمندی‌های رسانه‌های استان آشنا شوند.

انصاری ، درادامه با تقدیر از متولیان برپایی نمایشگاه مطبوعات استان یادآورشد: این نمایشگاه فرصتی است تا اصحاب رسانه نیز از نقطه نظرات مردم استفاده کنند.

مقام عالی دولت در استان در بخشی از سخنان خود، خبر از ثبت نام 181 نفری کاندیداها برای ورود به مجلس شورای اسلامی داد.

وی همچنین در این زمینه اضافه کرد: از این تعداد 100 نفر حوزه انتخابیه زنجان و طارم و 81 نفر مربوط به سه حوزه انتخابیه استان است.

استاندار زنجان،  با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان در مقایسه با دوره قبل، دو و نیم برابر شده است، اظهار داشت: در این دوره از انتخابات 25 نفر از بانوان نیز ثبت نام کرده‌اند که این تعداد نیز در مقایسه با دوره گذشته سه برابر شده است.

وی در ادامه از ثبت نام 18 نفر در مجلس خبرگان رهبری خبر داد و افزود:  دو برابر نرم کشوری در استان زنجان ثبت نام شده است.

این مسئول در استان ، با اشاره به وظایف و رسالت‌ خطیر اصحاب رسانه در بحث انتخابات، گفت: نقش مطبوعات  در بسیج مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رای مهم واساسی است.

استاندار زنجان، با تاکید بر ضرورت مخابره اخبار درست و صحیح و رعایت خطوط قرمزو حد و مرزهای امنیتی ، در این خصوص ، گفت ، باید فضای انتخابات بین اقشار مختلف مردم را در نظر داشت.

انصاری در پایان سخنان خود، با اشاره برخورد با تبلیغات زود هنگام کاندیداها ، تاکید کرد: با اقدامات غیر قانونی مطابق قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز