خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در کشور و خاورمیانه؛

دستگاه پیشرفته درمان لیزری تومور سرطان در زنجان راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۰۱۴

مسئول کلینیک تخصصی مهرانه زنجان ، گفت: برای نخستین بار در کشور و منطقه خاورمیانه دستگاه پیشرفته لیزر پنج نقطه ای برای درمان تومور سرطانی در این کلینیک راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جواد گرانمایه مسئول کلینیک تخصصی مهرانه‌زنجان، در جریان بازدید خبرنگاران از تجهیزات تازه راه اندازی شده کلینیک تخصصی مهرانه زنجان، ضمن بیان اعلام این خبر گفت: با توجه به اقدامات بی نظیر انجام شده در این مجموعه پیشگیری و درمانی ، این دستگاه با مشارکت خیران حوزه سلامت با هزینه بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون تومانی تهیه شده است.

گرانمایه،  با بیان اینکه دستگاه‌های تهیه شده توسط خیرین از نوع دستگاه پنج نقطه ای با سیستم ویژه هوشمند است، افزود: این دستگاه قادر است نقاط دقیق تومور سرطانی را از طریق اشعه های لیزری مشخص و با تابش این اشعه های متمرکز لیزر از پنج نقطه ای به طرف تومور سرطانی آن را تشخیص و با اندازی گیری ابعاد و نوع آن تورمور مورد نظر را شناساسی، بررسی و از بین ببرد.

وی،  در ادامه با بیان اینکه مرکز رادیو تراپی کلینیک مهرانه از مجهزترین مراکز پیشگیری درمانی کشور و منطقه خاورمیانه به شمار می رود، تاکید کرد: هزینه های رادیوتراپی انواع سرطان ها بسیار سنگین است، ولی کلینیک مهرانه این خدمات را به صورت رایگان برای بیماران مراجعه کننده به این مرکز انجام می دهد.

گرانمایه، در بخش دیگری از سخنان خود به نصب دستگاه رادیوتراپی پیشرفته دیگری در این کلینیک اشاره کرد و گفت: این دستگاه رادیو تراپی با حمایت و مساعدت خیرین و با هزینه ای بالغ بر پنج میلیاردی تهیه و برای این مرکز تجهیز شده است.

گفتنی است انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان" مهرانه" زنجان که 9 سال از تاسیس آن می گذرد حامی مستمر بیماران مبتلا به سرطان و خانواده آنان بوده و هست که  کلینیک تخصصی آن از یکسال گذشته فعالیت خود را در زمینه تشخیص و درمان سرطان با پذیرش بیماران از استانها دیگر آغاز کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز