خبرگزاری کار ایران

در بازدید از غرفه ایلنا مطرح شد؛

افتتاح چند شهرک صنعتی در استان زنجان طی سال جاری

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، گفت: امسال و در سال‌های آینده شهرک‌های صنعتی جدید در استان افتتاح می‌شوند که این موضوع باعث رونق اقتصادی استان زنجان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر صیدی، در بازدید از غرفه خبرگزاری ایلنا در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان، اظهار کرد: شهرک آی‌تی و برق و الکترونیک زنجان با اقدامات ایجاده شده مطلوب در حال راه‌اندازی است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به آماده‌سازی شهرک برق و الکترونیک و آی تی استان  زنجان و ایجاد و تاسیس آخرین مراحل اجرای این شهرک خبر از افتتاح این شهرک در سال‌جاری داد.

صیدی، با بیان اینکه در حال ایجاد مراحل پایانی زیر ساختهای شهرک صنایع دستی در زنجان هستیم، افزود: این شهرک نیز دردهه فجر سال‌جاری با رفع کمبودها به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، تجهیز شهرک‌های صنعتی را به ماشین‌های آتش نشانی از مهمترین اقدامات اخیر در این باره اعلام کرد وگفت: در دو سال اخیر اقدامات و زیرساخت‌های قابل توجه در این شهرک‌ها انجام گرفته است که رتبه این موارد و اقدامات برای استان در سطح کشور 15 بوده است.

صیدی، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی و تحقق آن در سال همدلی و هم‌زبانی، اظهار کرد: با بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و رفع این موانع می‌توان شاهد تحقق بیش از پیش حل مشکلات صنایع برای رشد و شکوفایی اقتصادی استان خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، مهمترین تحول دراین زمینه را رفع موانع تولید برای چرخه اقتصاد استان و رفع موانع و مشکلات شهرک‌های صنعتی و حفظ و احیاء شهرکت‌های صنایع کوچک تعطیل شده و ایجاد و احداث شهرک‌های صنعتی و راه‌اندازی معاونت صنایع کوچک و برگزاری تورهای صنعتی و اعطای تسهیلات ارزان قیمت اعلام کرد.

کد خبر : ۳۳۲۸۹۴