خبرگزاری کار ایران

طی چهار روز گذشته انجام گرفت

ثبت تردد 694 هزار و 529 وسلیه نقلیه در راههای ارتباطی زنجان

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: طی چهار روز گذشته تردد 694 هزار و 529 وسلیه نقلیه در راه های ارتباطی استان ثبت شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان ، ایرج دست نشان، امروز دوشنبه  در این زمینه گفت: از مجموع ترددها 21 درصد مربوط به وسایط نقلیه سنگین و 79 درصد دیگر آن مربوط به وسایط نقلیه سبک بوده است.

دست افشان اضافه کرد: این تعداد خودرو توسط 54 دستگاه تردد شمار در جاده های این استان به ثبت رسیده است.

دست نشان افزود: با توجه به بررسی های انجام شده متوسط جریان ترددها در جاده های استان 143 وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

وی به ثبت تخلفات ترددهای انجام شده از راه های ارتباطی این استان توسط دستگاه های تردد شمار اشاره کرد و گفت: 16 درصد سرعت غیر مجاز، 13 درصد فاصله غیر مجاز و یک درصد سبقت غیر مجاز وسیله نقلیه در چهار روز گذشته، ثبت شده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان ادامه داد: هم اکنون دستگاه های تردد شمار در جاده های این استان به صورت آماری مواردی از قبیل رعایت نکردن فاصله طولی و سرعت غیرمجاز وسایط نقلیه را ثبت می کند.

وی بیشترین ترددهای انجام شده در جاده های این استان در چهار روز گذشته را به ترتیب در آزاد راه زنجان - قزوین و زنجان - تبریز ذکر کرد.

هم اکنون چهار دستگاه دوربین سرعت سنج ثابت نصب شده در آزاد راه زنجان - تبریز به صورت بر خط فعال هستند و تخلفات وسایط نقلیه را در همان لحظه ثبت می کنند.

10 دستگاه دوربین سرعت سنج نیز به صورت آف لاین مستقر در آزادراه زنجان - قزوین نصب شده است که با قدری تاخیر موارد موجود به دستگاه های مربوطه گزارش می شود.

کد خبر : ۳۲۹۴۳۶