خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان

55 فقره وام خودکفایی به مددجویان ماهنشانی پرداخت شده است

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان گفت: امسال 55 فقره وام خودکفایی به مددجویان ماهنشانی پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، ذبیح‌الله غفاری اظهار کرد: کمیته امداد در حمایت از مددجویان اقدام به ارائه خدمات حمایتی بر اساس نیازهای آنها می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در طرح شهید رجایی سالمندان نیازمند بالای 60 سال سن روستایی و عشایری زیر چتر حمایتی کمیته امداد قرار می‌گیرند، افزود: مشمولان طرح مددجویی نیز شامل افراد و خانوارهای نیازمند از قبیل ایتام، بی‌سرپرستان، از کار افتادگان، سالمندان، بیماران و... است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه در حال حاضر یک‌هزار و 491 خانوار مددجو در قالب طرح شهید رجایی و طرح مددجویی زیرپوشش کمیته امداد ماهنشان هستند، گفت: این تعداد خانوار شامل 2 هزار و 985 مددجو است.

این مسئول با اشاره به اینکه از جمله خدمات حمایتی قابل ارائه توسط کمیته امداد پرداخت بیمه تامین اجتماعی، خدمات فرهنگی و آموزش و خدمات عمرانی و وام‌های بهسازی است، اضافه کرد: پرداخت کمک هزینه ازدواج، پرداخت وام‌های قرض الحسنه و ارائه خدمت تغذیه‌ای به کودکان زیر 6 سال نیازمند از دیگر خدماتی است که کمیته امداد ارائه می‌دهد.

غفاری با اشاره به اینکه از مهم‌ترین خدمات کمیته امداد پرداخت وام خودکفایی به مددجویان است، تصریح کرد: امسال 55 فقره وام خودکفایی به مددجویان ماهنشانی پرداخت شده است که 21 مورد آن از محل منابع امداد و 33 فقره آن از محل منابع بانکی پرداخت شده است.

کد خبر : ۳۲۶۷۶۵