خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز مهندس صورت گرفت؛

جشن روز مهندس در پیام نور زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۹۹

جشن بزرگداشت روز مهندسی سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی در دانشگاه پیام نور مرکز زنجان برگزار شد.

مراسم جشن روز مهندس با همکاری امور فرهنگی پیام نور مرکز زنجان و جمعی از دانشجویان رشته مهندسی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان زنجان این مراسم همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار در این دانشگاه برگزار شد.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز زنجان با اشاره به شخصیت خواجه نصیرالدین طوسی، وی را به عنوان حکیم، فیلسوف و دانشمند بزرگ کشور معرفی کرد.

احسان توابی در خطاب به دانشجویان رشته مهندسی گفت: دانشجویان باید در خصوص آثار و شخصیت گرانمایه این حکیم و دانشمند برجسته کشور بیشتر مطالعه و تحقیق کنند.

در ادامه این مراسم حسین عبادتی رییس اتحادیه انجمن های دانش آموزی استان زنجان در خصوص اخلاق مهندسی به سخنرانی پرداخت.

تجلیل از نفرات برتر رشته های مهندسی و اساتید برتر این رشته، مولودی خوانی به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) از جمله برنامه های شاخص این مراسم بود.

لازم به ذکر است مراسم جشن روز مهندس با همکاری امور فرهنگی پیام نور مرکز زنجان و جمعی از دانشجویان رشته مهندسی این دانشگاه برگزار شد.

شایان ذکر است این مراسم در سالن اجتماعات پیام نور مرکز زنجان و با حضور جمع کثیری از دانشجویان رشته های مهندسی این دانشگاه برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز