خبرگزاری کار ایران

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

حضرت زینب(سلام الله علیها) الگوی تمام پرستاران است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۵۰

آن حضرت الگوی تمام پرستاران است.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، گفت: یکی از این عوامل، مقدس بودن حرفه پرستاری است و از آنجائی‌که آن حضرت جزو معصومین هستند و گناه نمی‌کند این عنوان به پرستاران اعطاء شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام شیر محمدی، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، امروز، یکشنبه(۳ اسفند) در دیدار پرستاران با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اظهار کرد: حضرت زینب(سلام الله علی‌ها) به عنوان اسوه صبر و ایستادگی برای تمام زنان مسلمان دنیا و بالاخص پرستاران هستند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی سالروز میلاد هریک از ائمه معصومین به نام یکی از اقشار پرتلاش و زحمت کش نام گذاری شده است، یادآور شد: این الگو‌ها با توجه به متدهای روز دنیا عرضه شده است.

حجت الاسلام شیرمحمدی، در ادامه به عوامل نامگذاری سالروز میلاد حضرت زینب(سلام الله علی‌ها) به عنوان روز پرستار اشاره کرد و گفت: یکی از این عوامل مقدس بودن حرفه پرستاری است و از آنجائیکه آن حضرت جزو معصومین هستند و گناه نمی‌کند این عنوان به پرستاران اعطاء شده است.

مسئول نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به اخلاص در کار پرستاران اشاره کرد و افزود: حضرت زینب(سلام الله علی‌ها) نیز خالصانه در صحرای کربلا موج می‌زدند.

وی، در پایان، با اشاره به اینکه ایمان قلبی و باور آن حضرت موجب شد تا در آن روز‌ها وفادارانه در کنار برادر خود باشند، خاطرنشان کرد: آن حضرت با تمام توان و برای اهداف والا از برادر خود و اصحاب ایشان پرستاری کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز