خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

دریافت یک‌جای شهریه اسفند و فروردین مهدهای کودک ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۱۵

دریافت شهریه ماه‌های اسفند و فروردین به‌صورت یکجا ممنوع است و هیچ مهد کودکی نمی‌تواند به اجبار، شهریه دو ماه را با هم دریافت کند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان، گفت: برگزاری آیین‌ها و مراسم مربوط به سال نو و جشن‌های نوروزی در مهدهای کودک با رعایت آئین‌های مذهبی، اسلامی و ایرانی انجام خواهد پذیرفت.

به گزارش ایلنا از زنجان مرتضی مکاریان، مدیر کل بهزیستی استان زنجان، امروز، پنج شنبه(۳۰بهمن) با اعلام این خبر گفت: بر فعالیت پایان سال مهدهای کودک نظارت می‌شود و دریافت شهریه، عیدی و هزینه‌های جانبی از والدین ممنوع است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان در این زمینه افزود: کلیه مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی تا پایان روز بیست و هفتم اسفند ماه فعال بوده و آماده پذیرش کودکان هستند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سال نو و روزهای تعطیل فروردین ماه اظهار داشت: مهدهای کودک در تمام ایام فروردین ماه به جز روزهای تعطیل رسمی فعال هستند و تعطیلی آن‌ها منوط برعدم تقاضای خانواده‌ها از خدمات مهد کودک است.

وی ابراز داشت: برگزاری آیین‌ها و مراسم مربوط به سال نو و جشن‌های نوروزی در مهدهای کودک با رعایت آئین‌های مذهبی، اسلامی و ایرانی انجام خواهد پذیرفت.

در حال حاضر ۱۷۵مهد کودک تحت نظارت بهزیستی استان زنجان فعال بوده و به ۷هزار کودک خدمات ارائه می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز