خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان:

بهره‌برداری از هجدهمین مجتمع خدماتی – رفاهی بین راهی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۸۲۸

به‌مناسبت ایام ا… دهه فجر هجدهمین مجتمع خدماتی – رفاهی بین راهی استان زنجان با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار، فرماندار ابهر و جمعی از مدیران و مسئولین استانی به بهره برداری رسید.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان، گفت: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی شهید سید موسی امینی دارای جایگاه عرضه سوخت بنزین، گازوئیل، ساختمان اداری، نمازخانه، سرویسهای بهداشتی، واحد خدمات خودرویی، فروشگاه عرضه مواد غذایی است.

به گزارش ایلنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان، علی رحمتی مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان در مراسم بهره برداری از مجتمع خدماتی رفاهی شهید سید موسی امینی ضمن تبریک ایام ا… دهه مبارک فجر گفت: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی شهید موسی امینی بعنوان هیجدهمین مجتمع خدماتی رفاهی استان زنجان از سال ۱۳۸۹ در زمینی به مساحت ۹ هزار متر مربع با سرمایه گذاری بیش از ۵/۵ میلیارد تومان در کیلومتر ۷ محور کمربندی ابهر – خرمدره به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: این طرح موجب ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر بطور مستقیم و ۵ نفر بطور غیر مستقیم در فاز نخست شده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان هدف از ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی گفت: فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر، جهت رانندگان و مسافران از طریق خدمات متمرکز و مناسب جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده‌ها و تمرکز آن‌ها در یک مکان، دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نیاز، کاهش اتلاف وقت رانندگان و مسافران، کاهش میزان تصادفات جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها و ایجاد بستری مناسب جهت اشتغالزایی را از مهم‌ترین اهداف ساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی ذکر کردند.

رحمتی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی شهید سید موسی امینی را دارای جایگاه عرضه سوخت بنزین، گازوئیل، ساختمان اداری، نمازخانه، سرویسهای بهداشتی، واحد خدمات خودرویی، فروشگاه عرضه مواد غذایی عنوان کرد و گفت: رمپ‌های ورودی و خروجی این مجتمع با اعتباری بالغ بر ۹۰۰.۰۰۰. ۰۰۰ ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای بصورت بلاعوض احداثشده است.

در ادامه این مراسم، دکتر عصفوری، معاون برنامه ریزی استانداری زنجان، ضمن تاکید بر اهمیت و لزوم احداثمجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در توسعه گردشگران داخلی و خارجی از اقدامات و تلاش‌های مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های استان زنجان تقدیر کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز