خبرگزاری کار ایران

با حضور آیت اله طباطبایی، مسئول جامعه القرآن کریم کشور در زنجان؛

جشن اختتامیه طرح بزرگ قرآنی «چله نور بر بال ملائک» برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۰۳۲

با حضور آیت اله طباطبایی، مسئول جامعه القرآن کریم کشور، در زنجان جشن اختتامیه طرح بزرگ قرآنی «چله نور بر بال ملائک در زنجان برگزار شد.

مسئول جامعه القرآن کریم زنجان, گفت: با حضور آیت اله طباطبایی مسئول جامعه القرآن کریم کشور در زنجان جشن اختتامیه طرح بزرگ قرآنی «چله نور بر بال ملائک» در زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مسئول جامعه القرآن کریم زنجان، شامگاه امروز سه شنبه(۲۱بهمن) در مراسم جشن اختتامیه طرح بزرگ قرآنی «چله نور بر بال ملائک» اظهار داشت: ۴۵۰ نونهال و قرآن آموز در قالب طرح چله نور بر بال ملائک نسبت به ختم قرآن کریم اقدام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۸ شعبه جامعه القرآن در زنجان فعال است، ادامه داد: ۵ هزار خانواده تحت پوشش برنامه های آموزشی و قرآنی جامعه القرآن کریم زنجان هستند.

مسئول جامعه القرآن کریم زنجان به آموزش سواد قرآنی به افراد بی سواد در این موسسه قرآنی اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ نفر از نونهالانی که هنوز به مدرسه نرفتند و سواد قرآنی ندارند در قالب این طرح با خواندن قرآن کریم و حروف قرآنی آشنا شدند.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه ۶ شعبه جامعه القرآن در شهرستان های تابعه وجود دارد، ادامه داد: در این موسسات که در مقاطع سنی خردسال و بزرگسال هستند در تمام رشته های قرآنی آموزش انجام می شود.

موسوی با اشاره به اینکه در این مراسم از نونهالان شرکت کننده در طرح چله نور بر بال ملائک تقدیر می شود، یادآور شد: از این تعداد قرآن آموز ۲۰۰ نفر دختر و ۲۵۰ نفر پسر هستند.

این مراسم با حضور آیت اله طباطبایی مسئول جامعه القرآن کریم کشور برگزار شد و از شرکت کنندگان در طرح قرآنی ختم قرآن کریم در ۴۰ روز تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز