خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در سومین نشست صمیمی با خبرنگاران خبرد اد:

اماکن ورزشی زنجان به صورت رایگان در اختیار مردم گذاشته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۵۱

در صدد پیوند علم و ورزش و صنعت هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: در دهه اول اسفند ماه سال جاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگا‌ر ایلنا از زنجان، سید ارسلان حسینی، مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، امروز سه شنبه(۲۱بهمن) با ارائه گزارش عملکرد خود به مناسبت ۳۶ امین سالگرد انقلاب اسلامی ایران در سومین نشست صمیمی خود با خبرنگاران، اظهار داشت: ایران اسلامی در ۳۶ سال گذشته دارای دستاوردهای بسیار مطلوب در حوزه ورزش بوده است.

حسینی با بیان اینکه مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی در حوزه ورزش دستاوردهای زیر ساختی ورزش در کشور بوده است، افزود: در حوزه ورزش شاهد نگاه عادلانه در کشور بودیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، در ادامه با اشاره به موفقیت‌های مختلف بین المللی در برخی رشته‌های ورزشی اظهار داشت: والیبال ایران جزو ۴تیم بر‌تر جهان بوده است.

وی همچنین ورزش را نیازمند سرمایه گذاری بیشتر دانست و افزود: نگاه قوی به ورزش و سرمایه گذاری در این راستا از طرف مسئولین حائز اهمیت است.

حسینی، با بیان اجرای ۱۹۴ برنامه ورزشی دراستان در ایام دهه فجر یادآورشد: حدود ۸۰درصد برنامه‌های مسابقه‌ای برای اجرا در شهرستان زنجان است.

وی، با بیان اینکه در سال گذشته شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی مطلوب در زنجان نبودیم، افزود: در این ایام بیش از۵۰برنامه فرهنگی و عمرانی در استان خواهیم داشت.

حسینی دراین خصوص، با اشاره به اجرای برنامه‌های در حوزه ورزش شهرستانی و روستایی، گفت: شاهد برنامه‌های مطلوب دراین زمینه خواهیم بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، با برشمردن اهم برنامه‌های دهه فجر خاطر نشان شد: در این ایام شاهد راه اندازی خانه پیشکسوتان ورزش استان و افتتاح و کلنگ زنی طرح‌ها نیز در این راستا در استان خواهیم بود.

وی، همچنین درادامه با اشاره به اهم برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در سال جاری خاطر نشان کرد: در دهه اول اسفند ماه سال جاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی برگزار می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، با بیان اینکه شورای راهبردی ورزش و جوانان استان به جدیت پیگیری می‌شود، افزود: استان زنجان جزو استان‌های پیشرو در بین استان‌های سطح کشور بوده است.

حسینی همچنین خبر از تشکیل کارگروه رسانه و ورزش در استان داد و گفت: موضوعات فرهنگی ورزشی دارای اهمیت اساسی است.

وی با اشاره به اینکه در صدد پیوند علم و ورزش و صنعت هستیم، تصریح کرد: اداره کل ورزرش و جوانان در صدد حرکت به سمت درآمد زایی توام با حفظ الویت‌ها و محورهای اصلی در استان زنجان است.

وی، در بخشی از سخنان خود خبر از آمادگی استان برای آمایش استعدادهای ورزشی استان داد و گفت: در آینده سعی بر نگاه خاص بر حوزه ورزش به ویژه در حوزه ورزشهای همگانی خواهد بود.

وی، همچنین با بیان اینکه استان زنجان جزو استان‌هایی است که در بحثجذب اعتبارات استانی خوب عمل کرده است، افزود: شاهد جهش فوق العاده در بحثبودجه‌ای ورزش استان بودیم و در آینده نزدیک تمامی مطالبات پرداخته خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، با اشاره به اهتمام در زمینه زیبا سازی و محوطه سازی اماکن ورزشی گفت: توسعه ورزش بانوان در شهرستانهای استان در دستور کار است.

حسینی همچنین استفاده بهینه از اماکن و سالن‌های ورزشی را مهم ارزیابی کرد وگفت: از سال آینده کلیه سالن‌ها و اماکن ورزشی از ساعت ۹-۶ صبح به صورت رایگان با حضور یک مربی در اختیار مردم گذاشته می‌شود.

وی، همچنین در بخشی از سخنان خود آمار کیفی و کمی سمن‌های را در حال رشد برشمرد و گفت: نگاه مسئولین استان باید دراین زمینه نگاه خاص باشد.

حسنی در پایان سخنان خود سرمایه گذاری در بخش ورزش استان را برای آینده و سلامت جامعه زنجان مهم ارزیابی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز