خبرگزاری کار ایران

در راستای طرح پرسش مهر:

برگزاری همایش استانی " ایست، آب نیست "

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۳۲

در راستای پرسش مهر رئیس جمهور با موضوع «چگونه از آب‌های ایران می‌توانیم نگهداری و استفاده کنیم؟»، همایش استانی " ایست! آب نیست " با مشارکت آموزش و پرورش استان همزمان با دیگر مدارس استان بصورت نمادین برگزار شد.

مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آب در شرکت آبفای به چالش آب در کشور، گفت: هدف از برگزاری این همایش، آشنایی دانش آموزان با چالش کمبود آب و ترویج فرهنگ صحیح استفاده از آب در سنین پایین و در سطح مدارس است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلای استان، در این همایش، اکرمی - مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آب در شرکت آبفا به چالش آب در کشور اشاره کرد و گفت: در چندین سال اخیر باتوجه به کاهش بارندگی‌ها و افت سطح آب‌های زیرزمینی و اهمیت آب شرب، پرسش مهر امسال به بررسی موضوع آب و چگونگی استفاده بهینه از این نعمت الهی پرداخته است.

وی که به عنوان سخنران این مراسم، ایراد سخن می‌کرد به هدف از برگزاری این همایش اشاره وتصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش، آشنایی دانش آموزان با چالش کمبود آب و ترویج فرهنگ صحیح استفاده از آب در سنین پایین و در سطح مدارس است.

اکرمی همچنین به اهمیت صرفه جویی اشاره کرد و گفت: اهمیت صرفه جویی در مصرف این ماده حیات بخش به حدی است که پیش بینی می‌شود در صورت عدم صرفه جویی و مصرف بهینه، برای چند سال آینده به احتمال زیاد با چالش جدی آب مواجه خواهیم شد.

وی به اهمیت آموزش در سنین پایین اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب در خصوص آموزش روش مصرف بهینه آب و صرفه جویی در مصرف آب، آموزش در مدارس بهترین زمان و دوره طلایی محسوب می‌شود و برای تحقق این امر برگزاری چنین همایش‌هایی در سطح استان بسیار موثر واقع خواهد شد.

درهمین زمینه تفاهم نامه‌ای میان اداره آموزش و پرورش استان زنجان و شرکت آبفای امضاء شد که بر اساس آن هزینه چاپ ۲هزار پوستر این طرح پرداخت خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز