خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام ا… دهه فجر صورت گرفت؛

کارگاه مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی در زنجان کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۴۰۱

این کارگاه یک روزه، امروز(۲۰ بهمن) با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شواری عالی انقلاب فرهنگی کلید خورد.

مسئول روابط عمومی سازمان ورزش و جوانان استان زنجان، گفت: بخش سوم این کارگاه‌ها نیز با عنوان مدیریت برنامه ریزی فرهنگی ویژه عموم مردم در دارالقرآن کریم زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ایرج کابلی، مسئول روابط عمومی سازمان ورزش و جوانان استان زنجان، امروز، دوشنبه(۲۰بهمن) در این زمینه به خبرنگار ایلنا در زنجان، گفت: کارگاه یک روزه مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی با حضور حسن بنیانیان، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود.

کابلی، با اشاره به اینکه این کارگاه برای سه گروه از فعالان فرهنگی استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بخش نخست این کارگاه با حضور مسئولان ادارات کل، رئوسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و کار‌شناسان فرهنگی و سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

این مقام مسئول بخش دوم کارگاه‌ها را با عنوان مهندسی و پیوست نگاری فرهنگی، مخصوص رئیسان هیات‌های ورزشی استان عنوان کرد و گفت: بخش سوم این کارگاه‌های نیز با عنوان مدیرییت برنامه ریزی فرهنگی ویژه عموم مردم در دارالقرآن کریم زنجان برگزار می‌شود.

کابلی با یادآوری اینکه این کارگاه ویژه فعالان و مسئولان فرهنگی ادارات، دانشگاه‌ها و موسسات کانون‌های فرهنگی استان زنجان است، ادامه داد: این کارگاه‌ها مخاطبین خاص خود را دارند و در تلاش هستیم تا با کیفیت مطلوب این آموزش‌ها انجام شود و افراد با مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی آشنا شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز