خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین چالش مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان؛

نبود رادیولوژیست در بیمارستان‌های تابعه و فرسوده بودن ساختمان ستاد مدیریت درمان

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۰۳۰

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه ۶۷۵ هزار مورد مراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی در ۱۰ ماهه نخست امسال گزارش شده است، گفت: توسعه بخش درمان و مراکز درمانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان، گفت: مدیریت درمان استان برای رفع این چالش‌ها اقدامات و پیگیری‌هایی را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی محمدی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان، امروز، یکشنبه(۱۹بهمن) در گفتگو با خبرنگار ایلنا در زنجان، با اشاره به تشریح برنامه‌های این حوزه، اظهار داشت: در استان زنجان، بیمارستان‌های امام حسین و امید ابهر و پلی کلینیک درمانی در زنجان، ابهر و خرم دره در ۱۰ ماهه نخست امسال پذیرای ۶۷۵ هزار مورد مراجعه سرپایی بود.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۱۸ هزار و ۶۰۰ مورد بستری در این بیمارستان‌ها ثبت شده است، ادامه داد: هفت هزار و ۳۰۰ مورد عمل جراحی و ۵ هزار و ۵۰۰ مورد موالید در این مراکز انجام شده است.

این مسئول در استان زنجان، به اقدامات و دستاوردهای این واحد اشاره کرد و گفت: این بخش کلنگ زنی و ساخت پلی کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسین، افزایش تعداد تخت‌های بستری، افتتاح درمانگاه سهرودی و شبانه روزی کردن درمانگاه شهدای خرم دره را در کارنامه خود ثبت کرده است.

محمدی همچنین به آغاز اجرای طرح نظام ارجاع داخلی بیمارن در مراکز ملکی اشاره کرد و افزود: احداثساختمان جدید مدیریت درمان، ارتقای سطح درمانگاه روزبه، شبانه روزی کردن پلی کلینیک تخصصی حکیم هیدجی و احداثطبقه دوم بیمارستان امام حسین را در برنامه‌های آتی خود گنجانده است.

وی در پایان سخنان خود مهم‌ترین چالش‌های پیش روی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان را نبود رادیولوژیست در بیمارستان‌های تابعه و فرسوده بودن ساختمان ستاد مدیریت درمان استان عنوان کرد و افزود: مدیریت درمان استان برای رفع این چالش‌ها اقدامات و پیگیری‌هایی را آغاز کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز