خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر:

نشست مشترک مسئولین امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۵۵۷

ششمین نشست شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان زنجان در محل مدیریت تولید برق، واقع در نیروگاه سلطانیه با حضور مسئولین امور فرهنگی و مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق به منظور تبیین عملکردها و برنامه‌های فرهنگی برگزار شد.

دبیر استانی شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق گفت: سال قبل با توجه به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در صنعت آب و برق در زمینه نماز این شرکت‌ها حائز رتبه تقدیر ویژه شدند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی امور فرهنگی و دینی شرکت آبفای استان زنجان، به منظور صرفه جویی در هزینه‌ها، مراسمات فرهنگی در سطح استان به صورت تجمیع بین شرکتهای تابعه وزارت نیرو برگزار می شود.

بنابراین گزارش، در این نشست حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رحتمی، دبیر استانی شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق، در خصوص نماز و فعالیت‌های فرهنگی گفت: سال قبل با توجه به برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در صنعت آب و برق در زمینه نماز این شرکتها حائز رتبه تقدیر ویژه شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: در این نشست برنامه های فرهنگی سال ۹۴ بررسی و مقرر شد مدیریت تولید برق میزبان اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در دهه مبارکه فجر۹۳ باشد.

اعضاء شورا پس از اتمام نشست از نیروگاه سیکل ترکیبی سلطانیه نیز بازدید کردند و از نزدیک با روند تولید برق دراین نیروگاه آشنا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز