خبرگزاری کار ایران

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان خبر داد:

پرداخت ۱۹ میلیارد ریال وام کارگشایی در استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۰۸۸

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان از پرداخت ۱۹ میلیارد ریال وام کارگشایی در استان زنجان خبر داد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان، گفت: حل مشکلات مددجویان از قبیل مشکلات تحصیلی، بدهی‌های مالی، مشکلات معیشتی از جمله موارد پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه است.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، سید مسعود حسینی، امروز، پنج‌شنبه، با اعلام این خبر اظهار کرد: سنت نیک قرض‌الحسنه در ادیان الهی و به ویژه دین اسلام جایگاه بسیار والایی دارد.

وی با اشاره به اینکه برای تشویق و ترغیب مسلمانان به این مهم تعابیر بسیار زیبایی به کار رفته است، تصریح کرد: اهمیت این سنت به اندازه‌ای است که خداوند خودش را بی‌واسطه دریافت کننده قرض‌الحسنه مطرح کرده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه عمل به این سنت حسنه پاداش و اجر بسیاری دارد، اضافه کرد: با ایجاد و توسعه فرهنگ قرض الحسنه علاوه بر داشتن آثار و برکات فراوان فردی می‌توان به شکوفایی و حل مشکلات مردم نیز کمک کرد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه این سنت حسنه هم اکنون در کمیته امداد و با یاری خیرین و نیکوکاران در حال اجرا شدن است، افزود: امسال یک هزار و ۶۱۰ مددجوی زنجانی از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد برای ارائه این تسهیلات ۱۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده است. حل مشکلات مددجویان از قبیل مشکلات تحصیلی، بدهی‌های مالی، مشکلات معیشتی از جمله موارد پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان در ادامه از توزیع سبدهای امنیت غذایی بین مددجویان این نهاد نیز خبر داد و گفت: از زمان آغاز توزیع ۲۱ هزار و ۹۴۴ خانوار از این سبدها استفاده کردند.

این مسئول در ادامه از پرداخت وام موردی و کمک بلاعوض نیز به مددجویان این نهاد خبر داد و اظهار کرد: این وام‌ها و کمک‌ها نیز برای حل مشکلات فوری مددجویان پرداخت می‌شود.

حسینی در ادامه گزارشی از سایر خدمات ارائه شده توسط این نهاد ارائه کرد و افزود: امسال ۵۲۸ خانوار از خدمات عمرانی و ۴۲۱ خانوار نیز از خدمات اجاره مسکن این نهاد استفاده کرده‌اند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان همچنین از پرداخت کمک برای جبران اقساط معوقه مسکن روستایی نیز گزارشی ارائه کرد و افزود: بر اساس آمار امسال ۳۰۱ خانوار از این نوع خدمت بهره‌مند شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کمیته امداد برای ارائه این نوع خدمات بیشتر از یک میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز