خبرگزاری کار ایران

معاون امور اجتماعی بهزیستی کشوردر زنجان خبرداد:

۱۸۰هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۷۷۷

معاون امور اجتماعی بهزیستی کشوردر زنجان, گفت: بیش از صد و ۸۰هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند که نزدیک به ۴۵هزارنفر از این زنان بالای ۵۰سال سن دارند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی کشوردر زنجان, گفت: برای رسیدن به توانمندسازی همه این جنبه ها باید کنار هم باشند تا فرد با برقراری ارتباط مؤثر در جامعه بتواند با روشهای بازاریابی آشنا شده و محصولی ارائه دهد که مورد استقبال قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از زنجان, به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان, حبیب اله مسعودی فرید, معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور گفت: اشتغال تأثیر و اثر بخشی بسیاری بر زنان سرپرست خانوار دارد و یکی از مؤلفه های اجتماعی مؤثر در سلامت افراد و جامعه است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در نخستین جشنواره توان مندی زنان سرپرست خانوار بهزیستی زنجان افزود: رشد، مسکن، شکاف درآمدی، طبقه اجتماعی و اشتغال از مؤلفه های اجتماعی مؤثر بر سلامت روان افراد است.

وی با اشاره به ارتقاء عزت نفس زنان سرپرست خانوار با ایجاد اشتغال اظهار داشت: برای اینکه یک فرد به اشتغال مطلوب برسد باید توانمندسازی دورنی صورت گیرد و این امر باعثمی شود فرد ارتباط مؤثر با جامعه برقرار کند.

وی جنبه جسمی، روانی، فرهنگی، اجتماعی و تحصیلی فرد را مهم ارزیابی نمود و ابراز داشت: برای رسیدن به توانمندسازی همه این جنبه ها باید کنار هم باشند تا فرد با برقراری ارتباط مؤثر در جامعه بتواند با روشهای بازاریابی آشنا شده و محصولی ارائه دهد که مورد استقبال قرار گیرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در حوزه اشتغال به یک مدل اکتفا نکردیم و معتقدیم با در نظر گرفتن مدلهای مختلف و با کمک مراکز غیر دولتی می توان شغل های متعددی برای زنان سرپرست خانوار ایجاد نمود.

مسعودی فرید در ادامه تصریح نمود: یکی از طرح های اشتغال زایی بهزیستی طرح LNSIE است و این درحالی است که طرح مذکور در یکی از همایش های بین المللی که مقرر شده در آینده نزدیک در ایتالیا برگزار شود به عنوان یکی از طرح های برتر بین ۱۴۷ کشور جهان که در زمینه توانمندسازی فعالیت می کنند شناخته شده و مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: در این زمینه در توانمندسازی درونی افراد بر نقاط قوت و ضعف خود تسلط یافته و پس از گذر از این مرحله با راه های ارتباط مؤثر با بازار آشنا می شوند.

گفتنی است در حاشیه برگزاری نخستین جشنواره توانمندسازی زنان سرپرست خانوار بهزیستی نمایشگاه دستاوردها و صنایع و مشاغل خانگی نیز به مدت دو روز برگزار گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز