خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد:

ضرورت کیفی سازی برنامه‌های دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۵۷

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بر ضرورت ارائه دستاوردهای دولت و نظام اسلامی در قالب برنامه‎های دهه فجر در سال جاری تاکید کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، گفت: محوریت برنامه‎های امسال دهه فجر جشن‎های انقلاب است که به صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌‎شود.

به گزارش خبرنگا رایلنا از زنجان، حمید رضا شهبازی، ظهر امروز، دوشنبه(۶بهمن) در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: برخی جلسات ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان برگزار شده است.

شهبازی با اشاره به اینکه باید شرایطی فراهم شود که دهه فجر به صورت باشکوه و درشان نظام اسلامی برگزار شود، تصریح کرد: تاکید استاندار زنجان نیز برگزاری باشکوه این مراسم در زنجان است.

این مسئول دراستان زنجان، بر ضرورت مردمی بودن برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: انقلاب با رهبری امام راحل و پس از آن با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری روند پیشرفت و ترقی خود را طی کرده است.

*کیفی سازی برنامه‌ها دهه فجر ضروری است

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان کیفی سازی برنامه‌ها را از دیگر تاکیدات و اولویت‎های استان عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط کمی و کیفی برنامه‌ها باید برای انتقال پیام انقلاب به نسل جوان و جدید جامعه تلاش شود.

شهبازی با بیان اینکه تبیین و تشریح عظمت و شکوه انقلاب به نسل جوان ضروری است، افزود: باید در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به افتتاح و بهره‎برداری از پروژه‎های مختلف همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در زنجان خاطرنشان کرد: باید از تکراری بودن پروژه‎‌ها جلوگیری شود.

این مسئول ادامه داد: ۲۲ بهمن تبلور حضور و اقتدار ملت ایران است که باید به این موضوع توجه شده و با توجه به وضعیت جهانی اقتدار نظام اسلامی بیشتر در معرض نمایش قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به حضور مسئولان در افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‎های دهه فجر تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز زنجان نیز نسبت به ثبت و ضبط برنامه‎های دهه فجر اقدامات لازم را انجام می‌‎دهد.

شهبازی با بیان اینکه دستاوردهای دولت و نظام در قالب برنامه‎های دهه فجر ارائه می‌‎شود، افزود: باید در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ضروری است برنامه‎‌ها به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارسال شود، افزود: جمع‎بندی برنامه‎‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

*همکاری صدا و سیما برای اجرای مطلوب برنامه‌های دهه فجر

این مسئول بر ضرورت تقسیم بندی در خصوص ضبط برنامه‏های دهه فجر تاکید کرد و افزود: ضروری است همکاری لازم با صدا و سیمای مرکز زنجان صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان بر ضرورت بزرگداشت عظمت و شکوه این رخداد تاریخی تاکید کرد و گفت: در سنوات گذشته ۲۱ کمیته برنامه‎های دهه فجر را اجرا می‌کردند که در سال جاری برای کیفی سازی برنامه‌ها و جلوگیری از موازی کاری ۱۴ کمیته در استان تشکیل شده است.

شهبازی با بیان اینکه در شهرستان‎‌ها نیز مسئولیت برگزاری این جلسه بر عهده فرمانداری‎‌ها است، افزود: محوریت برنامه‎های امسال دهه فجر جشن‎های انقلاب است که به صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌‎شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز