خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

حمایت از تولید کنندگان استان زنجان در دستور کار قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۴۶

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات تولید کنندگان داخلی استان زنجان بر حمایت از این قشر تاکید کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: بخش قابل توجهی از اقشار جامعه که از نظر مالی در شرایط مناسبی قرار دارند می توانند از دریافت یارانه صرفنظر کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد اسماعیلی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ظهر امروزپنج شنبه(۲ بهمن) در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: بودجه سال ۹۴ درحالی نهایی شد که در فشار اقتصادی و تحریم‌ها بر علیه نظام جمهوری اسلامی قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه کاهش قیمت نفت، فشار مضاعفی از نظر اقتصادی بر کشور وارد می کند، ادامه داد: تمام مسئولان از رده های بالا تا پایین، بایستی به گونه سازمان ها را مدیریت کنند تا به جهت کاهش بودجه آسیبی بر روند برنامه ها وارد نشود.

اسماعیلی با یادآوری اینکه به پیشنهاد برخی از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی می‌توان کشور را بدون اتکا به قیمت نفت نیز مدیریت کرد، افزود: بخش قابل توجهی از اقشار جامعه که از نظر مالی در شرایط مناسبی قرار دارند می توانند از دریافت یارانه صرفنظر کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی به فرار مالیاتی نیز اشاره کرد و یادآور شد: مقابله با مسائلی از این دست می تواند کشور را از فشارهای مالی نجات دهد.

وی با اشاره به اینکه طبق برآوردهای انجام شده ۶۰ میلیارد تومان قاچاق در کشور انجام می شود، یادآور شد: این رقم ۲ برابر بودجه عمرانی کشور است که بخشی از قاچاق ها از ورودی های رسمی کشور انجام می شود.

این مقام مسئول در ادامه حمایت از تولیدکنندگان داخلی را مورد تاکید قرار داد و افزود: باید زمینه برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران در داخل کشور فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز