خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش:

شورای آموزش و پرورش، بستر مناسبی برای حل مسائل تربیتی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۸۱۹

برای حل مسائل و معضلات اجتماعی بایستی به‌صورت سیستمی وارد عمل شویم و شوراهای آموزش و پرورش بستر مناسبی برای حل مسائل اجتماعی و تربیتی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: شورای آموزش و پرورش جامع ترین شکل مشارکت در تعلیم و تربیت است و ما در صددیم روندی را شروع کنیم که بتوانیم از ظرفیت های عظیم مشارکتی استفاده و مشکلات آموزش و پرورش را حل کنیم.

به گزارش ایلنا از زنجان، همایش استانی گرامیداشت سالروز تاسیس شوراهای آموزش و پرورش صبح امروز پنج شنبه(۲۵دی) با حضور رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، استاندار و مسئولین آموزش و پرورش در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد.

در این جلسه مرتضی تمجیدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، یکی از سیاست های محوری وزارت آموزش و پرورش را توسعه مشارکت های مردمی دانست و گفت: در شکل گیری رفتارهای اجتماعی عوامل مختلفی تاثیر دارند و برای حل مسائل و معضلات اجتماعی بایستی به‌صورت سیستمی وارد عمل شویم و شوراهای آموزش و پرورش بستر مناسبی برای حل مسائل اجتماعی و تربیتی است.

وی افزود: شورای آموزش و پرورش جامع ترین شکل مشارکت در تعلیم و تربیت است و ما در صددیم روندی را شروع کنیم که بتوانیم از ظرفیت های عظیم مشارکتی استفاده و مشکلات آموزش و پرورش را حل کنیم.

تجمیدی ضمن تقدیر از استاندار زنجان به خاطر تاکید بر برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش در محل اداره کل آموزش و پرورش به خاطر اهمیت این نهاد در جامعه، گزارشی از برگزاری جلسات شوراهای آموزش و پرورش استان ارائه کرد که طبق آن ۷۴ مصوبه در جلسات شورای آموزش و پرورش استان به تصویب رسیده که ۸۴ درصد آن ها اجرایی شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تعداد جلسات شوراهای آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان را ۱۴۴ مورد برشمرد که حدود ۱۱۶۸ مصوبه در پی داشته و ۸۱ درصد آنها اجرایی شده اند.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان از همکاری مجدانه نهادهای دخیل در امر آموزش از جمله شهرداری ها تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز