خبرگزاری کار ایران

در راستای تحقق شعار سال انجام گرفت؛

نشست اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری زنجان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۴۹۹

رسانه ملی و به تبع آن، رسانه استانی همواره در کنار دستگاه‌های اجرایی بوده و تلاش وافری را به‌منظور همراهی و یاری رساندن به مجموعه دوایر و دستگاه‌های اداری و خدمات رسان انجام داده است.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان، گفت: تلاش رسانه استانی بر این بوده که وجهه این عنوان برای شهر زنجان حفظ شده و از هرنوع حاشیه سازی و انتشار مطالبی که به‌جز اتلاف منابع و زمان نتیجه‌ای ندارد، پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی صفری در این نشست، ماهیت کار شوراهای اسلامی را فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بیان کرد و گفت: رسانه ملی و به تبع آن، رسانه استانی همواره در کنار دستگاه‌های اجرایی بوده و تلاش وافری را به‌منظور همراهی و یاری رساندن به مجموعه دوایر و دستگاه‌های اداری و خدمات رسان انجام داده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، با اشاره به جایگاه زنجان به‌عنوان پایتخت شور و شعور حسینی تصریح کرد: تلاش رسانه استانی براین بوده که وجهه این عنوان برای شهر زنجان حفظ شده و از هرنوع حاشیه سازی و انتشار مطالبی که به‌جز اتلاف منابع و زمان نتیجه‌ای ندارد، پرهیز شود.

صفری تبلیغ و اطلاع رسانی درخصوص امکانات و بهره‌مندی‌های بالفعل و بالقوه اقتصادی و کشاورزی استان به‌منظور ترغیب سرمایه گذاران برای حضور در این استان را از راهبردهای اصلی رسانه استانی عنوان کرد و گفت: در ۱۰ماه گذشته بیش از۴۰ ساعت برنامه در قالب گزارش‌های خبری و برنامه‌های مختلف در خصوص فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهرداری از صداو سیمای مرکز پخش شده است.

وی خواستار تدوین راهکارهای تفکیک زباله در مبداء توسط شورای اسلامی شهر زنجان به‌منظور بهره وری و بازیافت در این بخش شد.

صفری بر آمادگی رسانه استانی در خصوص همکاری با کمسیون ورزش شورای اسلامی شهرنیز تاکید کرد.

آقای ضیایی - رئیس شورای اسلامی شهر زنجان - هم در این نشست تنویر افکارعمومی نسبت به قوانین شهرداری‌ها و بالابردن سطح آگاهی مردم توسط رسانه ملی را که مورد اعتماد عمومی است، باعثخدمت رسانی بهتر و تاثیرگذار‌تر دانست.

سعید خدادادی - رئیس شوراهای اسلامی استان - فصل مشترک صداوسیما و شهرداری را مردمی بودن آن‌ها بیان کرد ونزدیکی این دو نهاد را به هم، موجب افزایش سرعت خدمت رسانی به مردم عنوان کرد.

اصغر عزیزی - سرپرست شهرداری زنجان - با تشکر از توجه رسانه استانی به مسائل شهرداری، از انعقاد قرارداد۶۰۰میلیارد تومانی پروژه سبزه میدان زنجان خبر داد.

در پایان این نشست با اهداء لوح تقدیر به مدیرکل مرکز ازتلاش رسانه استانی در نهادینه کردن فرهنگ شهروندی تقدیر به‌عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز