خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد:

آغاز عضویت در خانه هنرمندان استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۵۴۵

عضویت در خانه هنرمندان استان آغاز شده است و از هنرمندان واجد شرایط دعوت می‌شود جهت عضویت به فرهنگسرای امام خمینی(ره) مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، گفت: هنرمندانی که در رشته‌های ادبیات، سینما، عکس، خوشنویسی، تجسمی، نمایش و موسیقی فعالیت می‌کنند، می‌توانند به عضویت خانه هنرمندان و هیئت مدیره درآیند.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، جعفر محمدی، امرو، دوشنبه(۲۲دی) با اعلام این خبر گفت: عضویت در خانه هنرمندان استان از ۲۰ دی ماه آغاز شده و هنرمندان واجد شرایط تا تاریخ ۳۰ دی ماه مهلت دارند با مراجعه به طبقه اول فرهنگسرای امام خمینی(محل موقت خانه هنرمندان) نسبت به تحویل مدارک و ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: هنرمندانی که در رشته‌های ادبیات، سینما، عکس، خوشنویسی، تجسمی، نمایش و موسیقی فعالیت می‌کنند می‌توانند به عضویت خانه هنرمندان و هیئت مدیره درآیند.

جعفر محمدی گفت: حداقل سن برای عضویت در خانه هنرمندان استان ۲۰ سال و برای هیئت مدیره ۳۰ سال است.

دو قطعه عکس ۴ در۳، تصویر شناسنامه به همراه اصل شناسنامه، تصویر کارت ملی به همراه اصل آن، ارائه معرفی نامه با مهر و امضای مسئول انجمن مربوطه، ارائه اصل سوابق بیمه‌ای(خدمات درمانی - تامین اجتماعی - صندوق اعتباری)، مبلغ ۲۰۰۰۰ تومان به عنوان ورودیه خانه هنرمندان برای یک سال و یک عدد پوشه سیم دار، مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در خانه هنرمندان استان زنجان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز