خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز قشر بسیج رسانه در زنجان؛

برنامه‌های بسیج رسانه استان زنجان تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۷۶

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: این برنامه‎ها به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید رهبر و شهدای رسانه و تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی برگزار می‎شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عبدالله جعفری، رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان، امروز، پنج شنبه(۱۸دی) در این خصوص اظهار داشت: برنامه‌های سالروز شهادت شهید علامرضا رهبر و روز بسیج رسانه همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار می‌شود.

جعفری با اشاره به دیدار اصحاب رسانه استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: همزمان با سالروز بسیج رسانه، اصحاب رسانه استان در دفتر امام جمعه زنجان حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه این برنامه ساعت ۱۰ صبح روز شنبه برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اهداف برگزاری برنامه‎های روز بسیج رسانه تصریح کرد: این برنامه‎ها به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید رهبر و شهدای رسانه و تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی برگزار می‎شود.

وی در پایان با بیان اینکه ایجاد همدلی میان اصحاب رسانه استان از دیگر اهداف این برنامه‎ها است، تصریح کرد: آشنایی اصحاب رسانه با برنامه‎های این سازمان از دیگر اهداف است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز