خبرگزاری کار ایران

امروز در زنجان؛

سومین دوره آموزشی تربیت مدرس " مهارت های عمومی " در زنجان کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۸۱۲

سومین دوره آموزشی تربیت مدرس " مهارت های عمومی " امروز(۱۶ دی) به مدت سه روز در دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان آغاز شد.

سومین دوره آموزشی تربیت مدرس با حضور مدرسان دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان کلید خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی روحیان مدیر مرکز مدرسان دانشگاه علمی و کاربردی کشور, امروز سه شنبه(۱۶دی) در مراسم آغاز به کار این دوره آموزشی اظهار کرد: این دوره برای نخستین بار در استان زنجان برگزار می شود.

روحیان با بیان اهداف برگزاری این دوره های افزود: این دوره در بخش های نظام های آموزشی، مهارت های تدریس، روانشناسی آموزشی و مهارت های چهار گانه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره های به دنبال تقویت نظام مهارتی هستیم، ادامه داد: ارتباط حوزه کار و اشتغال، صنعت، خدمات و کشاورزی مهمترین رویکردی است که دانشگاه علمی و کاربردی دنبال می کند.

روحیان همچنین در پایان افزود: در این دوره ها در تلاش هستیم تا تفاوت های آموزش نظری و مهارتی را به مدرسان آموزش دهیم.

به گفته مدیر مرکز مدرسان دانشگاه علمی و کاربردی این دوره ها در ۶ سطح برگزار می شود که شامل سطح مهارت های عمومی، مهارت های پایه ۲، مهارت تخصصی یک و ۲ و ۳ در ۲۰۰ ساعت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز